2019/08/21

NA WESOŁO

Tata siedział przed telewizorem i poprosił mnie, żeby przynieść mu ciepłe kapcie. Poszedłem, a do głowy wpadł mi diabelski pomysł. Wszedłem do pokoju mojej siostry, gdzie siedziała z przyjaciółką i powiedziałem: 
- Tato powiedział, żebym żebym złapał za cycki twojej koleżanki. 
- CO? Co ty bredzisz! 
- Nie wierzysz mi? 
Krzyknąłem w stronę salonu: 
- Tatooo! Lewego czy prawego? 
Tata pokoju: 
- Obydwa, synku!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Mężczyzna przychodzi do doktora i mówi: 
- Doktorze, bardzo mnie niepokoi fakt, że mój syn przespał się z taką jedną dziewczyną... i ona zaraziła go taką jedną, wstydliwą chorobą. 
- Niech przyjdzie do mnie, coś poradzimy - odpowiedział doktor. 
- Ale to jeszcze nie wszystko. Syn zaraził służącą! 
- Nieprzyjemna sytuacja. 
- I to jeszcze nie wszystko, doktorze. Służąca zaraziła mnie, a ja żonę. 
- No patrz pan - wykrzyknął z oburzeniem doktor - jedna dziwka, a zaraziła tylu przyzwoitych ludz                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Słyszałam, że wyszłaś za mąż? I jak mąż, przystojny? 
- Trochę ładniejszy od diabła. 
- To pewnie w łóżku, no wiesz... 
- Nie, raczej przeciętnie. 
- Kasa? 
- Średnia krajowa. 
- To co ty w nim widzisz? 
- Nie przesiaduje w Internecie. 
- Jak ja ci zazdroszczę!                                                                                                                                                                                                                                                                   Do wielu problemów zaprzątających głowę Stefana ostatnio dołączył jeszcze jeden. Stefan wyczytał w pewnym piśmie, że mężczyźni w jego wieku zaczynają przedkładać rozkosze stołu nad rozkoszami łoża. Problem w tym, że Stefanowi i tak trudno jest namówić żonę do seksu w łóżku, a co dopiero na kuchennym stole.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Dwóch starych Czechów ogląda wiadomości, a tam w Iraku wojna, zamachy, ofiary bombardowań. Zmieniają kanał, a tam o wojnie w Afganistanie, biedzie, emigracji i masowej produkcji Opium. Tak jeden na to patrzy i mówi: 
- Wiesz co, my to mamy szczęście. 
- Dlatego, że żyjemy w centrum Europy, jesteśmy w UE i w NATO? 
- Nie. Dlatego, że jak Ruscy do nas weszli w 68, to nie po to, by demokrację wprowadzać.                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Żył sobie Bubka. 
Bubka znał wszystkich, wszyscy znali Bubkę, a pracował w zakładzie samochodowym. Pewnego dnia do zakładu w którym pracował wpadła kontrola i orzekają, że zakład zostaje zamknięty. Szef załamany nie wie co robić. 
Nagle gość z kontroli widząc Bubkę pyta: 
- Bubka ty tu pracujesz? 
- A no pewno, że pracuję. 
- A to jak tak to nie ma problemu. 
Panowie pożegnali się i wyszli. 
Szef mówi: 
-Bubka ty rzeczywiście wszystkich znasz. 
-A jakoś tak wyszło. 
-To co może znasz samego Papieża? 
-A no pewno że znam. 
-To zaraz dzwonie na lotnisko i rezerwuje bilety do Watykanu. 
Szef dzwoni, ale najbliższy bilet za 2 tygodnie. 
Bubka mówi: 
-Szefie daj słuchawkę. 
-No cześć,....ok ok.....to na razie 
-Lecimy jutro pierwszą klasą o 15. 
-Bubka ty rzeczywiście wszystkich znasz. 
No i polecieli. Udali się na Plac Św. Piotra, stanęli na środku i Bubka do szefa: 
-Szefie punkt 12 wybije dzwon i wyjdę z papieżem na ambonę. 
Tłum na placu się zgromadził. Szef gdzieś tam stoi po środku. Nagle wybija dzwon i Bubka rzeczywiście razem z papieżem wychodzą na ambonę. Nagle szef pada sztywny. Bubka widząc to zbiega szybko na dół, przeciska się przez tłum dobiega do szefa, trzaska go po twarzy, szef po chwili odzyskuje przytomność i mówi: 
-To że znałeś wszystkich w kontroli zrozumiałem, to że znałeś wszystkich na lotnisku, też szło zrozumieć, ale jak kurwa podszedł do mnie murzyn i pyta się "co to za koleś w białym kubraczku stoi koło Bubki" - to już nie wytrzymałem!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz