2014/10/04

Surowa woda zdrowa czy nie ????????????????????




Pij   surową  wodę  mówi  mój  syn  lekarz  i  synowa   dietetyczka  bo  przez  gotowanie   zabijasz  wszystkie  znajdujące  się  tam  potrzebne  mikro elementy  .  to  samo  niedawno  czytałam  w  artykule  jakiegoś   profesora  ,  który  oparł  to  na   przeprowadzonych  badaniach  i  zachęcał  jak  moje   dzieci  do   pici  surowej  wody  dla  zdrowotności  do  badana  jest  ,  nie  ma  zanieczyszczeń  a  gotowanie  to  relikt  przeszłości .                                                                                                         Ja  to  mam  swoje  przyzwyczajenia  i  trudno  mi  się  tak  od  razu  przestawić  .  Ale  jak  się  pomalutku  zaczęłam  przyzwyczajać  to tu  masz  babo  placek  .  To  tu  to  tam  bakterie  w  wodzie  , tu  echerichia coli  tam  coś  jeszcze   .  Sanepid   karny  zamyka  ,  ludzie  korzystają  z  beczkowozów  bo woda   niezdatna  do  picia  .  Niby  sprawdzają  wodę  skoro  to  wykryli ,  ale  zarazić  się  już  jakimś  paskudztwem  można  było  .  Ja  tam  wolę  zabijać  mikrielementy   ,  niż  pic  wodę  z  eserichia coli.                                                                                                             I  tak  w  Zebrzydowicach  na   Śląsku  3,5  tys ,  ludzi  nie  może  korzystać z  wody  z  kranu  gdyż  na  bakterie  eserichia coli  .  Jak  podają  lokalne  władze  woda   nadaje  się  jedynie  do  spłukiwania  toalet  .  Podstawiono  beczkowozy  , umożliwiano  korzystanie  z  wody  z  innych  ujęć  ale  z  tego  nie  wolno  .   Do  poniedziałku  pracownicy  spróbują  ustalić z  jakiego  źródła  pochodzi  skażona   woda  i  uzdatnić  ja  do  picia  .                                                                                I   znowu  w  Przyrowie  , Śląsk  wykryto  w  wodzie  pitnej  bakterie  coli  i  przez  cztery  dni  mieszkańcy  tej  małej  miejscowości  nie  mieli  wody  pitnej  ,  beczkowozy  itd,  itd .                        W  Zagórzycach  ,  znowu  Śląsk  wykryto   w  wodzie  bakterię  coli  i  nie  wolno  wody  pic  do  odwołania  itp  , itd                                                                                                                                   Sosnowiec-PÓŁNOC  -  tydzień  bez  wody  ,  coś  wodę  zanieczyściło ,  sprawa   trafiła  do  prokuratury  . Władze   co  prawda   postarały  się  o   oczyszczenie  wody  ale  niestety  woda  nadal  nie  nadaje  się  do  spożycia  i  mieszkańcy Sosnowca   nie  mają  wody.                                                                                            I  CO  NADAL  SĄDZICIE  ŻE  SUROWA  WODA  JEST  ZDROWA ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????                 Ja    jednak   będę  gotować  wodę  bo  to  mimo  wszystko  zdrowsze  jest  .!!!!!!!!!!!!!!!                                                                                                                                
                                                                                                                                                                              G.B                                                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz