2014/10/21

AFERY SIKORSKIEGO CIĄG DALSZY




NO  i   rozpętało   się  piekło  .  6  lat  temu  coś  się  wydażyło  ,  coś   powiedział   PUTIN  ,  SIKORSKI  I   TUSK     byli  tam   głównymi  aktorami  i  do  6  latach  tuż   przed  wyborami  rozpętało  się  piekło  .  Ja  tam   nie  wiem   ale  coś  mi  Kaczor    za  bardzo  się    ciszy   .Źle  się  stało  ,  że  cały  ten  bałagan   wylazł   na  światło    dzienne  przed   samymi  wyborami  .  Ale  jak  Kaczor   myśli  ,  że  mu   to   pomoże  wygrać  wybory  to  raczej  jego  poborzne   życzenie  .  Ja   jestem    szarym  człowieczkiem  i  się  już  w  tym  wszystkim    pogubiłam  .  Polak  tak  ma  ,  że  działa   pod   wpływem    chili   i    dobrze  że    wybory    nie  odbęa  się  jutro  albo   pojutrze  bo  kto  wie   co  by  się   mogło  wydarzyć  .                                                                            G,B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz