2019/06/10

KAWAŁY

 Żeby zasnąć, liczę dziewczyny, z którymi się przespałem. 
- A czemu nie owce? 
- Oj tam, raz się zdarzyło..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Troje dzieci zdaje egzamin, który ma zdecydować czy zostaną przepuszczone z pierwszej klasy do drugiej. Nauczyciel zaczyna je przepytywać: 
- Jasiu, przeliteruj słowo: TATA. 
- T-A-T-A. 
- Świetnie Jasiu, zdałeś. A teraz ty Moniko, przeliteruj słowo MAMA. 
- M-A-M-A. 
- Świetnie Moniko, zdałaś. A teraz ty Ahmed. Przeliteruj: DYSKRYMINACJA                                                                                                                                                                                                  OBCOKRAJOWCÓW W ŚWIETLE POLSKICH PRZEPISÓW KONSTYTUCYJNYCH.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Trzech facetów siedzi w barze i opowiada o tym, co kupili swoim żonom na urodziny.
Pierwszy z ni                                                           wojej żonie coś, co idzie od 0 do 100 w niecałe 6 sekund.
Pozostali pytają - co to?
- Ach, wiecie, białe Porsche tak pięknie pasuje do jej blond włosów.
- Za to ja kupiłem swojej żonie coś, co od 0 do 100 potrzebuje zaledwie 4 sekundy - mówi drugi - kupiłem Ferrari! Czerwone! Bo tak jej pięknie z jej rudymi, rozwianymi włosami.
Na to trzeci:
- A ja kupiłem żonie coś, co do setki potrzebuje krócej niż dwie sekundy.
- Przesadzasz. Nie ma tak szybkiego samochodu.
- Ale ja nie kupiłem samochodu - kupiłem wagę.                                                                                                                                                                                                                         Do sklepu optycznego wchodzi facet i zauważa na jednej z półek okulary za 2000 zł. 
- Czyście pogłupieli? Co to za okulary, skoro aż tyle kosztują? 
- To najnowszy wynalazek. Każdy kto je nosi widzi innych jakby nie mieli na sobie ubrania. 
- Niemożliwe! Chciałbym je przymierzyć. 
Ekspedientka podaje okulary, facet zakłada je na nos i rzeczywiście, ekspedientka stojąca przed nim jest naga! Zdejmuje okulary - ubrana, zakłada - naga! 
- Biorę je! 
Wchodzi facet w swoich okularach do domu, patrzy: żona goła, sąsiad goły. Zdejmuje okulary - żona goła, sąsiad goły. 
- No nie! Jeszcze do domu nie doszedłem a już popsute.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Dwóch facetów. Wieloletni przyjaciele od dzieciństwa. Jednak jeden z nich niestety jest częściowo sparaliżowany, potrzebuje trochę pomocy w codziennym życiu. Pewnego dnia siedzą u niego na werandzie, sparaliżowany mówi: 
- Wiesz, co, mam pytanie - czy naprawdę jesteś moim przyjacielem? 
- No jasne stary, znamy się od dziecka, wiesz, że zrobiłbym dla ciebie wszystko! 
- Wiem, mój przyjacielu, wiem. Miałbym wiec do ciebie małą prośbę czy przyniósłbyś mi z piętra skarpetki? Robi się trochę chłodno, a jak wiesz, Janie jestem w stanie tego zrobić. 
- Stary, w ogóle nie ma o czym mówić. Skoczyłbym dla ciebie w ogień. 
- Dziękuje ci mój przyjacielu. 
Facet idzie na piętro, otwiera drzwi do pokoju, wchodzi i staje oniemiały. Przed oczami rozpościera mu się cudowny widok - dwie córki jego przyjaciela, młode, piękne jak marzenie, ubrane jedynie w bieliznę. Facet nie może oderwać wzroku, targają nim wyrzuty sumienia - w końcu to córki jego najlepszego przyjaciela, jednak w końcu poddaje się instynktom i mówi: 
- Wasz ojciec przysłał mnie, żebym się z wami przespał. 
- Niemożliwe! - mówi jedna. 
- Nieprawdopodobne! - mówi druga. 
- No cóż, jeśli mi nie wierzycie, zaraz wam udowodnię. 
Facet podchodzi do okna, otwiera je i krzyczy? 
- Obie? 
- Tak, tak, obie! Dzięki, stary!

                                                                                                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz