2019/07/09

HAAAAAAAAA

Żona dzwoni do męża na komórkę: 
- Wania, gdzie jesteś? 
- Na polowaniu. 
- A kto tak głośno dyszy? 
- Niedźwiedź. 
- A czemu jęczy? 
- Bo go raniłem. 
- A dlaczego głos żeński? 
- A skąd mam wiedzieć? Jestem myśliwym, nie weterynarzem.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Wczoraj jechałem motocyklem, w pewnym momencie musiałem wykonać gwałtowny unik, żeby nie trafić jelenia. Straciłem kontrolę i wylądowałem w rowie, uderzając się mocno w głowę. Oszołomiony i zdezorientowany, wyczołgałem się z rowu na skraj drogi. 
W tym momencie zarąbisty kabriolet zatrzymał się obok i wysiadła z niego oszałamiająco piękna kobieta, która zapytała: 
- Wszystko w porządku? 
Kiedy podniosłem wzrok, zauważyłem, że ma na sobie bluzkę z głębokim dekoltem. Odparłem: 
- Myślę, że nic mi nie jest. 
- Wsiadaj, zabiorę cię do domu, aby wyczyścić i opatrzyć twoje rany i zadrapania. 
- To miło z twojej strony - odpowiedziałem - ale nie sądzę, żeby mojej żonie to się spodobało. 
- Och, daj spokój, jestem pielęgniarką - nalegała. - To mój zawodowy obowiązek i powołanie. 
Cóż, była bardzo piękna i bardzo przekonująca. Zgodziłem się, ale powtórzyłem: 
- Jestem pewien, że mojej żonie się to nie spodoba. 
Przybyliśmy do jej domu, który był zaledwie kilka kilometrów od miejsca wypadku i po kilku zimnych piwach i opatrzeniu niegroźnych, jak się okazało, ran, podziękowałem jej i powiedziałem: 
- Czuję się znacznie lepiej, ale wiem, że moja żona będzie bardzo zdenerwowana, więc lepiej już sobie pójdę. 
- Nie bądź głupi! - powiedziała z uśmiechem, rozpinając bluzkę i odsłaniając najpiękniejsze piersi, jakie kiedykolwiek widziałem. - Zostań na chwilę. Ona nic nie wie. A tak przy okazji, gdzie ona jest? 
- Myślę, że wciąż jeszcze w rowie, z moim motocyklem.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Kowalski wraca do domu z pracy, ma już usiąść przed telewizorem, ale słyszy charakterystyczne odgłosy dobiegające zza ściany od sąsiada. 
- Ten sąsiad zaczyna mnie już wpieniać! Idę mu powiedzieć, żeby ciszej pukał te swoje panienki! 
- Mama chciała mu to samo powiedzieć z godzinę temu - mówi Jasio. 
- I co, powiedziała? - pyta ojciec. 
- Nie wiem, jeszcze nie wróciła?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Lucyfer przeprowadza inspekcję w piekle. Podchodzi do pierwszego kotła, którego pilnuje aż 10 diabłów i pyta: 
- Dlaczego aż 10 diabłów pilnuje tego kotła? 
- Bo w tym kotle gotują się Amerykanie, a oni są ambitni i każdy co chwilę usiłuje wyskoczyć. 
Lucyfer idzie dalej i zauważa kocioł, a przy nim 5 diabłów. Podchodzi i pyta: 
- Czy tu tylko 5 diabłów wystarczy? 
- Tak, w kotle gotują się Anglicy, są ambitni, ale przy tym trochę flegmatyczni, więc 5 wystarczy. 
Następnie Lucyfer podchodzi do kotła, przy którym stoi jeden diabeł i zadaje mu pytanie: 
- Czy ty tu sam wystarczysz, aby przypilnować kotła? 
- Tak, bo w kotle gotują się Niemcy, to zdyscyplinowany naród, więc jeden diabeł wystarczy. 
Lucyfer, idąc dalej, zauważa kocioł, którego nikt nie pilnuje. 
Chodzi i szuka jakiegoś diabła, który by mu wyjaśnił zaistniałą sytuację. W końcu znajduje gdzieś odpoczywającego diabła, więc podchodzi i pyta: 
- Dlaczego nikt nie pilnuje tego kotła? 
- Bo w nim znajdują się Polacy. 
- Czy ci ludzie nie chcą wydostać się z tego kotła? 
- Ależ chcą, tylko jak już jeden próbuje się wydostać i wspina się na ściankę, to reszta go łapie i ściąga z powrotem na dół.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz