2014/08/27

           JAK   WYGLĄDAJĄ    PIOSENKARKI   NA   ESTRADZIE   ,,może  ja  zacofana   jestem  ale widzę  co  widzę  a  widzę  DAMĘ   i    czupiradło .  Smutne  to  jest  jak  się  priorytety  piosenkarkom   zmieniły .  Ja  tam   nic  do  Nosowskiej   nie  mam  ale  swoją   kreacją  po prostu  pokazuje  , że   olewa   publikę  . Ja   obrażona   się  poczułam  jak  zobaczyłam   to  coś  !!!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        IRENA  JAROCKA                                                                                                                                   DAWNIEJ                                                                                                                          
 KASIA  NOSOWSKA     -   DZIŚ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz