2014/09/28

KAWAŁY

TY   blondyna   ,która   godzina ???  ,  a   skąd   ja   mam  wiedzieć    która   godzina   ,  ja  szczęśliwa  jestem   bo   godzin   nie  liczę ,  ale  po  co  ci  ta   godzina  ,   bo  ja żeby  być  szczęśliwym   liczę  godziny  ,  ano  tak  mówi  blondyna  .   Jeden  liczy   drugi  nie  ,  każdy  robi  tak  jak  chce ,                                                                                                                                            Lata   soka   po  lesie   ,lata   gdzie   ja   skrzydło  niesie  ,  i  latała   przez  dzień  cały  az  jej  skrztdła  posiwiały .                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Jak   kobieta    rodzi  -  to  się  niemowlakiem   nazywa  ,  jak  sroka    to   pisklę  ,  jak   suka  -  to  szczeniak  ,  a  jak   polityk  -  to  GŁUPOTA  .                                                                         G,B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz