2019/09/14

WYNAJMOWAŁ DOM MAMIE Z 4 DZIECI. GDY RAZ WSZEDŁ DO ŚRODKA, ZWYMIOTOWAŁ

To, co przytrafiło się 43-latkowi z Wielkiej Brytanii, to największy koszmar każdego, kto wynajmuje mieszkanie.

W lokalu Shahina Miaha zamieszkała matka z czwórką dzieci. Właściciel przez kilka lat nie miał z nią żadnego problemu, ale teraz odkrył, że jego mieszkanie zamieniło się w prawdziwe wysypisko.
5 lat temu do domu 43-latka wprowadziła się kobieta z dziećmi. Bardzo zależało jej na tym lokalu, bo miał aż trzy sypialnie. Wydawał się wręcz idealny dla niej i czwórki dzieci. Z początku kobieta zdawała się być wręcz idealną lokatorką. Kłopoty zaczęłysię rok temu.Shahin Miah zauważył, że jego lokatorka zaczęła zachowywać się dziwnie. Kompletnie przestała otwierać okna i nie odsuwała zasłon. Natomiast w dniu odbioru odpadów nie wystawiała kosza na śmieci.
– „Zrobiłem się podejrzliwy, kiedy do tego wszystkiego przestała wpuszczać mnie do mieszkania. Próbowałem odwiedzić ją przez pięć miesięcy bez skutku. Za każdym razem mówiła, że jest zajęta i że właśnie wychodzi. Pytałem, kiedy w takim razie ma czas, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi.”4 miesiące temu z 43-latkiem skontaktował się dostawca gazu. Powiadomił go, że pracownicy nie mogą skontaktować się zPo tej rozmowie mężczyzna znów próbował skontaktować się z lokatorką:
– „Dzwoniłem do niej, ale długo nie było żadnego odzewu. W końcu odebrała, więc powiedziałem jej, że w mieszkaniu jest awaria gazu. Powiedziała mi, że w takim razie wpuści fachowców, ale ostatecznie nigdy nie otworzyła im drzwi.” kobietą. Okazało się, że w domu od ponad miesiąca nie było dostępu do gazu.Kiedy kobieta poinformowała 43-latka, że wyprowadza się pod koniec sierpnia, był pewien, że właśnie skończył się jego problem. Nie mógł się jednak bardziej mylić. Kiedy mężczyzna otworzył drzwi, natychmiast odwrócił się i zwymiotował.
Okazało się, że kobieta doprowadziła dom do ruiny:
– „Wszędzie były śmieci. Wszędzie było zgniłe jedzenie. Nie było opcji, żeby dostać się do kuchni i do łazienki, ponieważ na podłodze leżały ludzkie odchody. Kiedy wynajmowałem tej kobiecie dom, był w nim wszystkie meble i trzy łóżka. Zostało tylko jedno, w dodatku umazane odchodami i brudem.”W rozmowie z mediami mężczyzna podkreślał, że nie rozumie, jak kobieta mogła żyć w takim brudzie, razem ze swoimi dziećmi. Matka z piekła rodem zafundowała im mieszkanie wśród stosów puszek, odpadów, pleśni i robaków.Za sprzątanie właściciel zapłacił kilka tysięcy. Jeszcze więcej wydał na remont i ponowne urządzenie domu. Najprawdopodobniej nigdy nie odzyska pieniędzy, bo nie wiadomo, gdzie obecnie jest kobieta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz