2018/06/26

DOWCIPASY

Ojciec rozmawia z dorosłym synem. 
- Nie myśl, że nie szanuję twoich upodobań ale zastanawia mnie dlaczego przy twoim wzroście, za każdym razem przyprowadzasz do domu same niskie dziewczyny? 
- Oj tata! - staram się mieć na uwadze to co mi wpajałeś od dziecka. 
- Cieszy mnie ale o czym teraz myślisz? 
- Żeby wybierać zawsze mniejsze zło!                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Zabłądził facet w lesie. Wykręca z telefonu komórkowego numer 112 i mówi do słuchawki: 
- Jestem na grzybach w lesie i zabłądziłem. 
- Niech pan krzyczy, może ktoś pana usłyszy. 
- Pomooocy, pomooocy!... 
Zza krzaków wyłazi niedźwiedź grizli i mówi: 
- Co się tak wydzierasz, idioto? 
- Krzyczę, bo zabłądziłem, boję się i jestem zdenerwowany. Może ktoś mnie usłyszy i przyjdzie. 
- No i przyszedłem, uspokoiło cię to?                                                                                                                                                                                      Przyjaźń między kobietami: 
Pewnego dnia kobieta nie wróciła na noc do domu. Następnego dnia powiedziała mężowi, że spała u przyjaciółki . Mąż zadzwonił do 10 jej najlepszych przyjaciółek .... żadna nie potwierdziła.... 
Przyjaźń między mężczyznami 
Pewnego dnia mąż nie wrócił do domu na noc. Następnego dnia powiedział żonie, że spał u kolegi Żona zadzwoniła do 10 jego najlepszych przyjaciół. 8 potwierdziło, że spał, a 2 - że jeszcze jest.....                                                                                                                                                                           20-30 letni: jak pociąg towarowy, stoi przy każdej okazji 
30-40 letni: jak pociąg osobowy, kursuje regularnie, stoi według rozkładu jazdy 
40-50 letni: pociąg pośpieszny, staje rzadko, jeździ szybko 
50-60 letni: pociąg okolicznościowy. Kursuje tylko 2x do roku, staje bardzo 
rzadko 
60-70 letni: pociąd luksusowy z parowozem. Kursuje tylko na specjalne 
zamówienie, staje tylko do pobrania wody (albo jej zdania).                                                                                                                                                   Było sobie takie średnio dobrane małżeństwo: żona - dewotka, a mąż - pijak. Pewnego razu żona zdenerwowana na męża mówi: 
- Słuchaj, nawróciłbyś się, poszedł do kościoła... 
- Nie, stara mowy nie ma, umówiłem się z kolesiami. 
- A za sto złotych? - pyta małżonka. 
- A, za 100 to spoko. 
Przyszła niedziela, mąż poszedł do kościoła, a żona sobie myśli: "Pójdę, zobaczę co on tam robi". Przyszła do kościoła, patrzy a mąż chodzi po całym kościele, wchodzi do zakrystii, podchodzi do ołtarza itp. Zdziwiona podchodzi i pyta, co on najlepszego wyprawia. A mąż na to: 
- Zrzuta była i nie wiem gdzie piją...                                                                                                                                                                                        Po latach spotyka się dwóch kumpli. 
- Cześć, co słychać? 
- Kiepsko, jestem bezrobotny. 
- Ja też jestem bezrobotny, ale forsy mam jak lodu i nie narzekam. 
- To z czego żyjesz? 
- Chodzę na mecze piłkarskie. 
- No i co? 
- Podczas przerwy większość kibiców nie idzie sikać do ubikacji, tylko idą pod siatkę i leją. Ja wówczas jestem z drugiej strony siatki, łapię delikwenta za "interes" i mówię "Dawaj dwie stówy albo ci go utnę brzytwą". No i po każdym meczu mam jakieś 4 tysiące. 
- Wiesz co? Idę na następny mecz. Też będę tak zarabiać! 
Na meczu obaj umówili się, że zaczną z przeciwległych końców siatki i spotkają się w jej połowie. Gdy zaczęła się 2 połowa meczu, jeden pyta drugiego: 
- Jak ci idzie? 
- Mam już te 4 tysiące, a jak tobie? 
- A ja mam 600 złotych i 18 "interesów".                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Na stacji benzynowej wisi plakat: "Kto kupi pełny bak benzyny, ma prawo brać udział w loterii! Nagroda - bezpłatny seks!"
Podjeżdżają dwaj chłopi, wlewają pełny bak, podchodzą płacić. Obaj chcą wziąć udział w loterii. Gospodarz objaśnia, że przepisy bardzo proste: on pomyśli liczbę od 1 do 10, kto odgadnie, ten wygrał.
Chłop:
- Siedem!
Gospodarz:
- Nie, pomyślałem liczbę dwa, spróbujcie jeszcze innym razem.
Przez dwa tygodnie, ten sam obraz. Chłop:
- Trzy!
Gospodarz:
- Niestety, wymyśliłem pięć, może, następnym razem poszczęści się.
Chłopi odjeżdżają ze stacji benzynowej, i jeden mówi:
- Coś podejrzana jakaś loteria. Może, on prosto złodziejaszek?
Drugi, zapalczywie:
- Nie, co ty! Na zeszłym tygodniu myjąc żona dwa razy wygrała!                                                                                                                                                                                                                                                                   W warsztacie klient siedzi w fotelu i czyta gazetę, a na kanale stoi samochód. Przychodzi mechanik i zabiera się za auto. Po chwili mówi do klienta: 
- Przydałoby się wymienić świece. 
- To wymieniaj pan, tylko szybko. 
Mechanik czuje, że złapał frajera i nawija dalej: 
- Pasek rozrządu też do wymiany. Klocki i tarcze też. I płyn hamulcowy, i w chłodnicy, i wycieraczki... 
- Wymieniaj pan, tylko szybciej, bo nie mam czasu. 
Mechanik skończył, odstawił samochód i mówi: 
- No, gotowe. 
- No to teraz- mówi klient pokazując palcem samochód przed warsztatem- bierz się pan za mój!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          W domu starców dwaj przyjaciele nie wiedząc już co robić z nudów postanowili zorganizować zawody: który z nich dalej potrafi nasikać.
Wyszli więc z budynku do parku, który go otaczał żeby znaleźć odpowiednie do tego celu miejsce. Chodzą dość długo aż w końcu znaleźli odpowiednie drzewo.
Ty stawaj z jednej strony, a ja stanę z drugiej...mówi pomysłodawca zawodów. Stanęli i sikają.
- Jak ci idzie? - pyta pierwszy- Bo ja tylko troszkę zamoczyłem czubki butów!
- Wygrałeś! - słychać zza drzewa                                                                                                                                                                                            Przychodzi do domu teść z zakrwawioną twarzą i skarży się swojemu zięciowi, że go pobili w barze. Zięć zdenerwował się okrutnie i razem z tatuśkiem udał się na miejsce przestępstwa. 
- Który to?! - zapytał 
- O ten tam przy barze.
Podeszli do gościa, zięć klepnął faceta w ramię i mówi :
- No cwaniaczku, jak jesteś taki mocny to zapi***l ojcu teraz, przy mnie.
Jeszcze dobrze nie skończył mówić gdy teść dostał taką fangę w nos, że padł na podłogę okrwawiony jak nieszczęście. Zięć groźnie spojrzał w oczy napastnikowi, podniósł teścia i mówi :
- Ojciec spier***my do domu bo ten dzik jeszcze i mi przywali.                                                                                                                                                Na wyspie jest trzech rozbitków: dwudziestolatek, czterdziestolatek i siedemdziesięciolatek. Na sąsiedniej wyspie była naga dziewczyna. Dwudziestolatek rzuca się w fale i krzyczy: 
- Płyńmy do niej! 
Na to czterdziestolatek: 
- Spokojnie Panowie, zbudujmy najpierw tratwę. 
A siedemdziesięciolatek: 
- Panowie, po co! Stąd też dobrze widać.                                                                                                                                                                               Spotyka się dwóch sąsiadów. Jeden mówi do drugiego: 
- Słuchaj stary, nie wiem co mam zrobić, mój kot załatwia mi się na dywan. 
- Jak to? 
- No, załatwia się na dywan, potem jeździ tyłkiem po podłodze i rozsmarowuje to wszędzie, nie wiem już co mam robić. Może ty byś coś poradził? 
- Wiesz co, zwiń dywan i oklej podłogę papierem ściernym. 
Spotykają się ponownie po dwóch tygodniach. 
- No i jak? - pyta pomysłodawca. 
- O człowieku, rewelacja! Jak kocisko rozpędziło się w przedpokoju, to do lodówki już tylko oczy dojechały!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Przychodzi facet do lekarza i prosi o przepisanie największej dozwolonej dawki viagry. Lekarz pyta, dlaczego potrzebuje tak dużej dawki. Ten mówi, że ma randkę z dwoma młodymi nimfomankami i potrzebuje viagry, by dać im radę. Lekarz zgadza się, a facet wychodzi. Po kilku dniach wraca i tym razem prosi o przepisanie najmocniejszego środka przeciwbólowego. 
- Czemu pan potrzebuje tak dużej dawki? Czy pański penis jest tak obolały?
- Nie - mówi facet - potrzebuję na moje nadgarstki, te dwie dziewczyny nigdy się nie pokazały.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Fred był wiernym chrześcijaninem i znalazł sie w szpitalu, bliski śmierci. Rodzina wezwała pastora, by został z nimi. Pastor stanął przy łóżku, stan Freda wyraźnie się pogorszył i gorączkowo gestykulował o coś do pisania. Pastor miłosiernie wręczył mu długopis i kartkę, a Fred użył ostatku sił, by coś napisać i umarł. Pastor pomyślał, że nie będzie dobrze, jeśli teraz odczyta notatkę, więc włożył ją do kieszeni. Na pogrzebie, kiedy pastor kończył kazanie, uświadomił sobie, że ma na sobie to samo ubranie, co w chwili śmierci Freda. 
- Wiecie, Fred wręczył mi tuż przed śmiercią karteczkę. Nie czytałem jej, ale znając Freda, zostawił tam słowo natchnienia dla nas wszystkich.
Wyjął kartkę i przeczytał:
- Dupku, stoisz na mojej rurze tlenowej!

                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz