2018/06/28

Władze fb są nienormalni........

NIEMCY ZAKŁADAJĄC CIĄGLE BLOKADY NA FB NARUSZAJĄ NASZE DOBRA !!!!!!!!!!!!!Znalezione obrazy dla zapytania facebook logo
Władze fb są nienormalne !!!!! . Blokują konta ot tak po prostu bo ktoś zgłosił . Nie czytają tego co blokują ponieważ mój artykuł nie narusza żadnych zasad ani norm .Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo mieć własne zdanie . Tu nie Niemcy o czym władze fb zapomniały blokując mi konto za  artykuł . Ale ja mam dość i coś z tym na pewno zrobię . NIEMCY W SWOIM KRAJU MOGĄ ROBIĆ CO CHCĄ ALE TU JEST POLSKA I POLSKIE PRAWO OBOWIĄZUJE.                                                                                            Teraz  ze  złości zablokowali mi możliwość zamieszczania  artykułów z bloga na fb .   Ale mnie to wisi , mam kilka kont i będę im dowalać z każdego po kolei bo  to parszywe szwabskie świnie !!!!!!!    To  ogólnie bardzo  podły naród  któremu się wydaje że oni są" pany i  reszta świata  to hołota i musimy im  usługiwać " Jak to ma miejsce w UE która czuje się panami wasali czyli państw UE . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz