2018/12/31

Dzieci moje, ja umieram! Przynieście mi szklankę wody!
- Ojciec, jest pierwszy stycznia, wszyscy umierają, idź se sam przynieś!                                                                                                                                                                                                                                                      Jedna blondynka do drugiej:
- Jak spędziłaś Sylwestra?
- Sam zszedł.                                                                                                                                                                                                                     Trzech studentów opowiada sobie o wrażeniach z Sylwestra. 
- Ja chłopaki byłem na Majorce - mówi pierwszy - jaki wypas! Plaża, drinki, dziewczyny w bikini... 
- A ja byłem w Alpach - mówi drugi - śnieg po pas, narty, a jakie panienki...mmmm 
- No stary a ty gdzie byłeś? - pytają milczącego dotąd trzeciego żaka. 
- Chłopaki ja byłem w tym samym pokoju, co wy ale ja nie paliłem tego świństwa...                                                                                                                                                                                                                        W milenijnego Sylwestra reporter zaczepia gentlemana na ulicy Londynu:
- Jaki pan ma plany na nowe tysiąclecie?
- Dość skromne, przez jego większość będę nieżywy.                                                                                                                                                              Spotykają się dwie blondynki i jedna mówi: 
- Ty, słuchaj wiesz że w tym roku Sylwester wypada w piątek?
A na to druga: 
- Kurcze, żeby tylko nie trzynastego!                                                                                                                                                                                      Leci do Was Aniołek mały. 
Ma w kieszoneczce opłatek biały. 
Na Waszym stole go położy i od nas świąteczne  życzenia Wam złoży. 
Bardzo dużo prezentów, mało w życiu zakrętów, 
w szampanie bombelków, Image                                                                                                                                                                                                                                   - Ja też wałkiem dostałem... - A pan? - Również wałek ... - Co to? Jakaś epidemia?! - Nie, panie doktorze. Taki jeden chciał uciec od żony i wmieszał się w tłum... * * * - Kurcze, spać mi się chce, a tu tyle roboty... - Wypij kawę. - Nie pomaga, chce mi się spać! - Dobra, to weź kredyt hipoteczny we frankach... * * * - Żona ma urodziny, a nie wiem, jaki jej dać prezent... - Może przyjdź do domu trzeźwy? - Nie przesadzajmy, to nie jest okrągła rocznica.

* * * Zima. Wyszedł facet wyrzucić śmieci w dresiku i kapciach. Spotkał sąsiada. Wraca nad ranem kompletnie ubzdryngolony. Żona mu otwiera drzwi, a on mówi: - Noooeee... nieee... maszzz pojęęęciaaaa Jadźkaaaa... gdzieeee oni nam teee konteeeeeneeeryy na śmieci poprzestaaaawiaaali... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz