2019/05/29

KAWAŁY

Idzie zajączek przez las, spotyka krecika.
- Cześć kreciku!
- O cześć zajączku, dokąd idziesz?
- Na panienki do miasta - odpowiada zajączek
- To weż mnie ze sobą - prosi krecik.
- No co Ty kreciku, ślepy jesteś? Jeszcze wstydu mi narobisz!
- Nie narobię, proszę zabież mnie. Jeszcze nigdy nie byłem na panienkach.
Tak prosił, aż w końcu zajączek zgodził się. Idą razem dalej przez las wtem zajączek potknął się i zaklął:
- O! Kurwa!
Na to krecik:
- Dzień dobry Pani.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           W tramwaju tłok. 
Nagle motorniczy gwałtownie hamuje, a młoda dziewczyna utraciwszy równowagę z impetem siada na kolanach księdza. Spogląda na kapłana z podziwem i mówi: 
                                                                                                                                                           Do sklepu optycznego wchodzi facet i zauważa na jednej z półek okulary za 2000 zł. 
- Czyście pogłupieli? Co to za okulary, skoro aż tyle kosztują? 
- To najnowszy wynalazek. Każdy kto je nosi widzi innych jakby nie mieli na sobie ubrania. 
- Niemożliwe! Chciałbym je przymierzyć. 
Ekspedientka podaje okulary, facet zakłada je na nos i rzeczywiście, ekspedientka stojąca przed nim jest naga! Zdejmuje okulary - ubrana, zakłada - naga! 
- Biorę je! 
Wchodzi facet w swoich okularach do domu, patrzy: żona goła, sąsiad goły. Zdejmuje okulary - żona goła, sąsiad goły. 
- No nie! Jeszcze do domu nie doszedłem a już popsute.                                                                                                                                                                                                               Polak, Rusek i Niemiec siedzieli w więzieniu. Rusek podchodzi z kawałkiem słoniny w ręku do Niemca: 
- Chcesz? 
A Niemiec myśli: W zamian będzie chciał mnie wyruchać. 
- Nie chce. 
Rusek podchodzi z tą słoniną do polaka: 
- Chcesz? 
A Polak myśli: W zamian będzie chciał mnie wyruchać. Ale zjem słoninę i będę miał siłę w rękach i się obronie. 
- Chcę. 
Polak zjadł słoninę, a Rusek do niego: 
- Zjadłeś? 
- Zajdlem. 
- Masz siłę w rękach? 
- Mam 
- To przytrzymaj mi Niemca.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Kumpel żali się kumplowi:
- Wiesz, są ludzie którym wszystko przychodzi łatwo, a tobie coś przychodzi łatwo?
- Tak, łatwo się wkurwiam.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Trzech facetów siedzi w barze i opowiada o tym, co kupili swoim żonom na urodziny.
Pierwszy z nich mówi:
- Ja kupiłem swojej żonie coś, co idzie od 0 do 100 w niecałe 6 sekund.
Pozostali pytają - co to?
- Ach, wiecie, białe Porsche tak pięknie pasuje do jej blond włosów.
- Za to ja kupiłem swojej żonie coś, co od 0 do 100 potrzebuje zaledwie 4 sekundy - mówi drugi - kupiłem Ferrari! Czerwone! Bo tak jej pięknie z jej rudymi, rozwianymi włosami.
Na to trzeci:
- A ja kupiłem żonie coś, co do setki potrzebuje krócej niż dwie sekundy.
- Przesadzasz. Nie ma tak szybkiego samochodu.
- Ale ja nie kupiłem samochodu - kupiłem wagę.               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz