2015/01/15

Gosiewsak ma co chciała !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grożą poseł Gosiewskiej                                                                                                                           Ja  nie  bardzo  wiem  co  tak  naprawde  nawywijała  Gosiewska   ale  coś  musi  być  na  rzeczy  i  to  ostro  .  Nikt  nikomu  nie  grozi  tylko  dlatego  że  "  nie  nosi  majtek  "  .  Tak  jak  oni  wszyscy  rozrabiają  a  potem aj waj  .„Towarzysze, wiecie, co robić z      Małgorzatą Marią Gosiewską”                                                                                                                                               Dwie wojowniczki – Bianka Zalewska i Małgorzata Gosiewska”. „Spalić ściewo żywcem”       


– Ataki na mnie rozpoczęły się rok temu, od czasu mojej aktywności na majdanie. Wtedy wiele czasu spędzałam wśród protestujących, kiedy wspierałam ich moralnie, robiłam to, co tak naprawdę powinien robić polski rząd. Już wtedy naraziłam się pewnym środowiskom w Polsce. Te ataki przybrały na sile od czasu mojej ostatniej wizyty na Ukrainie, także w strefie ATO [strefa walk o lotnisko w Doniecku] – zaznacza poseł Gosiewska.wobec dziennikarzy oraz innych osób, które angażują się w problematykę ukraińską.             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz