2015/01/26

KAWAŁY

Elegancko ubrana kobieta weszła do salonu Mercedesa i od razu jej uwagę przyciągnął piękny, czarny, błyszczący, sportowy model. Podeszła do niego, otworzyła drzwi i nachyliła się nad fotelem obitym czarną miękką skórą. Kiedy go dotknęła, nagle niespodziewanie wymknął jej się głośny pierd. Wyraźnie zawstydzona szybko się wyprostowała i obróciła się, żeby sprawdzić czy ktoś tego nie usłyszał. I okazało się, że cały czas tuż za jej plecami stał sprzedawca.
- W czym mogę Pani pomóc? - zapytał
Kobieta szybko rzuciła pytanie:
- Ile kosztuje ten samochód?
- Jeśli spierdziała się Pani tylko dotykając go, to po usłyszeniu ceny z pewnością się Pani zesra.                                                                                                                                                                                                 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////                                     Przychodzi baba do lekarza z mózgiem za rękach i mówi:
- Panie doktorze to mi się w głowie nie mieści!                                                                                                                                                                                                                                                                                                Przychodzi gość do WKU.
- Nie wiem czemu mi przesłaliście to wezwanie do wojska. Ja się nie nadaję...
- A niby to dlaczego, poborowy?
- Bo mam 28 lat... i jestem gejem!
- Ciekawe jak to udowodnicie, poborowy!
- No proszę... oto mój dowód... tutaj moja data urodzenia i dodatkowo... mam was wszystkich z całą tą waszą armią w dupie!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Małżeństwo z kilkunastoletnim stażem w łóżku.
Krótka gra wstępna. Ona "kręci śmigłem", a on jak basista o struny, uderza lekko palcami o wargi.
Po chwili, ona na kolanach usiłuje zająć pozycję na jeźdzca, sięga pod pośladki by poprowadzić "Strzałę Amora" precyzyjnie do celu i mówi:
- Nie jest już taki sztywny jak dawniej!... Już ci się zaczyna giąć!
- Pamiętasz film "Uwolnić orkę"?... Jej w niewoli też się płetwa na grzbiecie wyginała!
Skopiowano ze strony:http://potworek.com/dowcipy- potwornie dobre dowcipy!

Skopiowano ze strony:http://potworek.com/dowcipy- potwornie dobre dowcipy!
                                                                                                                                                                                           
Skopiowano ze strony:http://potworek.com/dowcipy- potwornie dobre dowcipy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz