2018/08/29

Ataki na Polaków w Niemczech. Wpis naszego rodaka przeraża

Sytuacja w Niemczech nie wygląda za ciekawie. Polscy kierowcy skarżą się na liczne problemy, jakie ich spotykają u naszych zachodnich sąsiadów.
Chodzi głównie o coraz częściej spotykane napady na polskich kierowców. Tracą oni niemal wszystko z rąk przybyszów z krajów bliskiego wschodu oraz Afryki Północnej. Oto jak najczęściej wygląda ich atak.(oryginalna pisownia)
– Pany uważajcie!!
Chwilę temu na purschwitzer str. Koło A4, blisko granicy, 4 ciemnych próbowało mnie okraść! Srebrne E90 bez tablic! Zjeżdżali mi drogę próbując zepchnac, jade składem więc bronilem aut na sobie, zepchali mnie na barierki, jak widać. Po zjechsniu 4 (na moje oko jacyś Rumuni) obskiczyli busa próbując die dostać do środka, drzwi z tyłu były otwarte zajebali mi nerke z gotówką i uciekli ! Uważajcie, zamykające sie, nie jezdzijcie sami!! Te kurwy tylko polują!! – napisał jeden z polskich kierowców.To nie pierwszy tego typu przypadek. Praktycznie codziennie nasi rodacy są ofiarami idiotycznej polityki rządu Niemiec.                                                                                                                                                                                                                   Jakoś mnie to nie dziwi .Wyhodowani na piersi Merkel robią to czego  pańcia by chciała .A wiadomo jak ta szmata niemiecka nas nienawidzi !! Mamy czelność mieć własne zdanie , mamy czelność stawić się Unii , w ogóle za dużo mamy czelność !!!.  Nauczka misi być a ciapki wprost się palą do tej pracy !!!!  Ale tak zupełnie  na serio to są dzieci Merkel a nie daleko pada jabłko od jabłoni.........  gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz