2018/08/31

Kompromitacja Trzaskowskiego. Jego program to PLAGIAT

Rafał Trzaskowski coraz bardziej traci dystans do Patryka Jakiego. Niedawno obu kandydatów dzieliły zaledwie ułamki procent od siebie. Dziś już zdecydowanie wygrywa kondydat PiS. Dodatkowo wyszło, że hasło kandydata PO, to plagiat.
– Warszawa powinna być otwarta, miastem nowoczesnym, które nie dyskryminuje nikogo. To było dla nas najważniejsze. (…) To również będzie najważniejsze hasło, które będzie przyświecało naszej prezydenturze. Moim hasłem jest „Warszawa dla wszystkich”. To co robimy bardzo mocno wiąże się z hasłem „Warszawa dla Moim hasłem jest „Warszawa dla wszystkich”. To co robimy bardzo mocno wiąże się z hasłem „Warszawa dla Wszystkich”. (…) To hasło oznacza otwartość, niedyskryminację, ale także chcemy wyrównywać szanse – podkreślał TrzaskowskiNiestety okazuje się, że pomysły Trzaskowskiego, to plagiat.
– Szanowni Państwo! Niestety Pan Trzaskowski ukradł moje hasło wyborcze! Jak widać na zrzucie z ekranu, ja to hasło opublikowałem już wczoraj o godz 14:10 na moim profilu na fb! Jeszcze wcześniej zamówiłem kampanię outdoor! „Warszawa dla wszystkich”, ale nie dla #PartiaOszustów – napisał Piotr Guział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz