2018/02/28

Wulgarne

Spier...

Siedzi gość na brzegu kanału i łowi ryby. Z daleka słyszy przytłumiony dźwięk:
- Spier.....
Gość nic, łowi dalej. Głos coraz bardziej słyszalny:
- Spier.....
Nagle zza zakrętu wyłania się facet płynący kanu i wiosłujący patelnią. Gość nie wytrzymał i pyta:
- Nie lepiej wiosłem?
- Spier.....                                                                                                                                   

turyści w Zakopanym

Dwójka turystów idzie na podhalu zdala od zabudowań
nagle napotkała ich silna burza deszcz i zrobiła się noc.
idąc dalej zobaczyli światło w oddali
kiedy podeszli oczom ich ukazała sie mała altanka..zapukali..drzwi otworzył baca...witojcie witojcie moge
was przenocować tylko jest mały problem
.jaki? pytają turyści
..a no nas trzech a łóżko tylko jedno ale wiecie co mam pomysl ja
położe się po środku a wy po bokach
a turyści na to ze nie ma sprawy i że dziękują za fatygę
kiedy na zajutrz z rana turysta z lewej mówi do drugiego..
ty nie wiem czemu czuje sie jak bym zwalił sobie konia całego mam w spermie..
a drugi turysta na to:ty ja też tak samo co jest k**wa>?grane
nagle budzi się baca i przeciągając się mówi: 
ja cię pierd..ę ale miałem realistyczny sen...śniło mi się ze zjeżdżałem z bardzo duzego stoku na nartach a za mną lawina i żeby życie uratować to tak strasznie! i szybko! odpychałem się tyczkami!!!....:)                                                                                                                                                                                                                                              

Rodzaje szefów

Szefów dzielimy na 5 grup:
1. Pedałów.
2. Superpedałów.
3. Antypedałów.
4. Pedałów-magików.
5. Pedałów-pirotechników.

Dlaczego ?
Szef pedał mówi: "Ja Cię Kowalski wypierdolę..."
Szef superpedał mówi: "Ja Was wszystkich wypierdolę".
Szef antypedał mówi: "Ja się Kowalski z Tobą pierdolić nie będę"
Szef pedał-magik mówi: "Ja Cię Kowalski tak wypierdolę, że ty nawet nie zauważysz kiedy"
Szef pedał-pirotechnik mówi: "Ja Cię Kowalski wypierdolę z hukiem".

P.S. Jest jeszcze Szef pedał-McGyver: "Ja Was Kowalski wypierdolę w kosmos gołymi rękami..."
        

    Wakacje

    W głowie blondynki mieszkają 3 pchły. Spotykają się po wakacjach i opowiadają gdzie były i co ich spotkało.
    Pierwsza mówi:
    - Ja byłam w takim miejscu gdzie były kozy. I czasami tak ktoś wkładał palca i wyciągał jedną.
    Druga mówi:
    - A ja byłam w krainie miodu. Tylko, że codziennie ktoś go stamtąd wymywał.
    A trzecia mówi: 
    - A ja byłam w takiej ciemnej dziupli do której ktoś ciągle wchodził i wychodził, wchodził i wychodził. Ja mu mówię dzień dobry, a on mnie opluł.                                                                                                                                                                                                         

    Kozioł

    Jasiu mieszka z dziadkiem pod jednym dachem.
    Pewnego dnia Jasiu wstaje rano, biegnie szybko do dziadka i mówi:
    -Dziadku wiesz co mi się śniło?
    -No co?
    -Że mnie kozioł walił w dupę:o
    Dziadek drapiąc się po brodzie mówi: 
    -Kozioł powiadasz, kozioł.                                                                                                                                                                                                                                                      

    Tabletki LSD

    Babciu widziałaś moje tabletki?
    Byly oznaczone LSD. 
    - Pierdolić tabletki, widziałeś k**wa smoka w kuchni?                                                                                                                                                                                                            

    Mega dziura

    Przychodzi facet do burdelu i mówi do burdel-mamy:
    -Poproszę o dziewczynę z największą cipą.
    -Proszę bardzo.Pokój 14.
    Facet wchodzi do pokoju, rozbiera się,wkłada kutasa i dziwka nic nie czuje, wkłada rękę i nic
    drugą rękę i nic, nogę i drugą nogę i nic, wchodzi cały.Rozgląda się i znajduje latarkę zapala i nagle gubi ją.Szuka parę godzin i napotyka trzech żołnierz i się pyta:
    -Panowie nie widzieliście mojej latarki?
    A oni na to: 
    -A ch*j mi twoja latarka my tu czołgu od pięciu lat szukamy.                                                                                                                                                                                                 

    Paka

    Wsadzili 70 letniego dziadka do więzienia. Dziadek wchodzi do celi pełnej strasznych zakapiorów:
    - Za co cię posadzili dziadygo?
    - Za figle.
    - Za jakie k*rwa figle?! Co ty będziesz kit wciskał, gadaj zgredzie za co, bo po tobie!
    - To ja to mogę pokazać - mówi dziadzio.
    - Ta? No to pokaż! - mówi zaintrygowany herszt celi.
    Dziadzio przeżegnawszy się bierze wiadro służące w celi za ubikację i puka w drzwi. Kiedy uchylił się judasz, dziadzio chlust zawartością wiadra przez judasz, odstawił wiadro na miejsce i stanął obok drzwi na baczność.
    Po chwili drzwi się otwierają, staje w nich gromada wku**ionych klawiszy, w tym jeden wysmarowany gównem, i mówią: 
    - Dziadek, ty się odsuń na bok, żeby ci się przypadkiem nie oberwało.                                                                                                                                                                                 

    Ławka w parku

    Siedzi sobie dziewczyna na ławce w parku i przeklina
    - O k**wa jego mać!
    Idzie chłopak i to słyszy i mówi do niej:
    - Słuchaj, panna jesteś i nie pasuje żebyś przeklinała jak szewc.
    A ona:
    - Siadaj koło mnie to Ci powiem dlaczego...
    Chłopak siadł i dziewczyna powiedziała mu do ucha. Chłopak zaczął przeklinać:
    - Do ch*ja wafla! Niech to kutas pogryzie!
    Usłyszała to przechodząca obok babcia i mówi do chłopaka żeby nie przeklinał, bo to nieładnie i niekulturalnie on na to:
    - Niech babcia usiądzie przy mnie to powiem babci.
    Babcia usiadła i chłopak powiedział jej do ucha i babcia zaczęła przeklinać:
    - O w pizdę! Sp****lona dola...
    Usłyszał to dziadek, który przechodził obok i mówi do babci:
    - Wstydziłaby się babcia taki przykład młodym dawać.
    A ona na to, aby dziadek usiadł obok niej to mu powie dlaczego. Dziadek usiadł a babcia mówi: 
    - Ta ławka jest świeżo malowana...                                                                                                                                                                                                                                        

    W niebie

    Trzej kierowcy ciężarówek trafiają po śmierci przed oblicze św. Piotra, który u Bram Niebios zadaje im pytania. Pierwszy staje przed Piotrem kierowca cysterny Shell:
    św: Czy oszukiwałeś kiedyś w raportach przewozowych?
    k1: Na Boga! Nigdy! Zresztą nowoczesne systemy kontroli zamontowane w naszych ciężarówkach w stu procentach wykluczały nadużycia.
    św: A czy kiedykolwiek zdradziłeś żonę?
    k1: O nie, przysiągłem jej wierność i w niej wytrwałem.
    św: Żyłeś dobrze, przejdź przez Bramę i wstąp we wrota nr 1.
    Drugi stanął przed świętym kierowca z Schenker Logistics. Piotr zadaje mu te same pytania i otrzymuje te same odpowiedzi. Kierowca przechodzi przez Bramę i wrota nr 1.
    Ostatni do rozmowy podchodzi pan Wiesiek, kierowca kopalni węgla kamiennego:
    św: Czy oszukiwałeś kiedyś w raportach przewozowych?
    k3: No, bez tego to ten pierdolony biznes nigdy by się nie opłacił. Zawsze się coś na lewo sprzedawało.
    św: A czy kiedykolwiek zdradziłeś żonę?
    k3: No, na wylotówce z Nowego Tomyśla stoi taka k**wa, która robi najlepszą laskę na swiecie. Zawsze przy niej stawałem.
    św: Idź więc synu przez Bramę we wrota nr 2.
    k3: ALe jak to, k**wa? Czemu ci frajerzy poszli do pierwszych drzwi a ja mam iść do drugich? 
    św: Synu! Oni poszli do piekła za kłamstwo. Ty i ja jedziemy do Nowego Tomyśla.                                                                                                                                                             

    To nie dzieci

    Przyjechał turysta pięknym nowym Mercedesem w góry. Wszędzie wolne pokoje więc szybko coś znalazł. Zajeżdża i pyta się bacy...
    - baco nie macie dzieci? - zapytał w obawie o swój samochód.
    - nie, nie mamy.
    - ale na pewno?
    - na pewno.
    Wybrał się na szlak, wraca, a tam banda gówniarzy skacze mu po merolu, walą kijami, pourywali lusterka, szyba popękana. Turysta w głębokim stresie...
    - baco! przecież mówiliście, że nie macie dzieci...
    - bo nie mamy...
    - ale?! a to kto?! 
    - to? to nie są dzieci... to skurwysyny.                                                                                                                                                                                                                                     

    refleks

    Stoi babka na przystanku a obok niej łepek, na oko 11 lat.
    Zawiał wiatr, babce podwiało sukienkę a ona błyskawicznie ją złapała i opuściła.
    - niezły mam refleks,co? - mówi do dzieciaka 
    - no może być, ale my na to mówimy cipa                                                                                                                                                                                                                              

    Kluczyki

    Przedszkole. Mały chłopczyk zaczyna nerwowo zwalać na podłogę wszystkie zabawki poukładane pięknie na półkach.
    - Co robisz Jasiu? - pyta wychowawczyni
    - Bawię się.
    - W co? - dopytuje pani 
    - W "k**wa mać, gdzie są kluczyki do samochodu?!"                                                                                                                                                                                                              

    Impreza

    - Mamo jak to jest? Ty jesteś biała, tatuś jezst biały a ja jestem czarny. 
    - Synu była taka impreza że ciesz się, że nie szczekasz                                                                                                                                                                                                        

    Monopolowy

    Podpity facet w monopolowym pyta ekspedientkę:
    - Masz czystą? 
    - Chuj ci do tego - odpowiada ekspedientka                                                                                                                                                                                                                           

    Bułka

    Przychodzi bułka do widelca i mówi:
    - Mam dla ciebie wiersz: "Widelec widelec pierdzielec!"
    Za jakiś czas przychodzi widelec do bułki: 
    - Mam dla ciebie wiersz: "Bułka bułka, ty ch*ju!"                                                                                                                                                                                                                  

    Figle

    Wsadzili 70 letniego dziadka do więzienia.
    Dziadzio wchodzi do celi pełnej strasznych zakapiorów:
    - Za co cię posadzili dziadygo?
    - Za figle.
    - Za jakie k*rwa figle?! Co ty będziesz kit wciskał, gadaj zgredzie za co, bo po tobie!
    - To ja to mogę pokazać - mówi dziadzio.
    - Ta? No to pokaż! - mówi zaintrygowany herszt celi.
    Dziadzio przeżegnawszy się bierze wiadro służące w celi za ubikację i puka w drzwi. Kiedy uchylił się judasz, dziadzio chlust zawartością wiadra przez judasz, odstawił wiadro na miejsce i stanął obok drzwi na baczność.
    Po chwili drzwi się otwierają, staje w nich gromada wkurwionych klawiszy, w tym jeden wysmarowany gównem, i mówią: 
    - Dziadek, ty się odsuń na bok, żeby ci się przypadkiem nie oberwało                                                                                                                                                                                  

    Krótsza trasa

    Idzie facet do miasta widzi znak na prosto 20 km do miasta a w prawo 10 km.
    Ale przypadkowy przechodzien ostrzega:
    - Nie idz ta krotsza trasa bo cie pojebie.
    Facet pomyslal spoko. Podziekowal i jednak wybrał krotsza trase. Nagle widzi wieloglowego smoka. A ze mial miecz przy sobie to ucina mu te glowy pokolei.
    Na to smok: 
    - Co ty, k**wa, pojebalo cie?                                                                                                                                                                                                                                                   

    Karol i Hela

    Karol i Hela spędzają powtórny miodowy miesiąc, na uczczenie 40tej rocznicy ślubu.
    Lecą sobie do Australii. Nagle głos pilota :
    - Drodzy pasażerowie, silniki odmówiły posłuszeństwa.
    rocznicy ślubu. Lecą sobie do Australii. Nagle głos pilota:
    - Drodzy pasażerowie, silniki odmówiły posłuszeństwa.
    Karol drapie sie w głowę i mówi do Heli:
    - Kochanie opłaciłaś rachunki za mieszkanie?
    - Tak najmilszy, uregulowałam tuz przed wyjazdem.
    - A za telefony ?
    - Też zapłaciłam najdroższy.
    Karol myśli, myśli, myśli...
    - A ZUSy nasze popłaciłaś ?
    - O Boże, kochanie na śmierć zapomniałam! Och dowalą nam karę!
    Karol całuję ja tak jak nie całował od lat 30tu, śmieje się, wrzeszczy jak wariat: 
    Przeżyjemy !!!! Znajdą nas!!! Te skur***** znajdą nas, nawet na końcu świata !!!!                                                                                                                                                                    

    Niagara

    Międzynarodowa wycieczka przyjeżdża pod Niagarę:
    - ...ooo God, it`s wonderfuuuuuul....
    - ...ooo mein Gott, das is wuuuuuuundergar...
    - ...gospodin, eto priekrasnooooojeeeee... 
    - ...ooo k**wa, ja pierdolę...                                                                                                                                                                                                                                                     

    Dieta naleśnikowa

    Państwowy Szpital Kliniczny Nr. 4 w Lublinie. W izolatce rozlega się dzwonek telefonu komórkowego. Mężczyzna podnosi się z łóżka i sięga do szafki.
    - Czy pan Kowalski ? - rozlega się głos w słuchawce
    - Tak.
    - Mówi ordynator oddziału zakaźnego prof. Kwiatkowski. Drogi panie mam już wyniki pańskich badań. Jest pan chory na błonicę, boreliozę, brucelozę, cholerę, dur brzuszny, dżumę, czerwonkę bakteryjną, gruźlicę,
    kampylobakteriozę, kiłę, krwotoczne zapalenie jelit, ospę wietrzną, chlamydiozę, krztusiec, promienicę, pryszczycę, nosaciznę, odrę, tularemię, rzeżączkę, wąglik, włośnicę, wszawicę, wściekliznę i AIDS.
    - O Boże - krzyczy pacjent - ale chyba będziecie mnie leczyć ?
    - Aaa ? Tak, tak, oczywiście, będziemy. Już nawet wyznaczyliśmy panu specjalną dietę naleśnikową.
    - A ta dieta mi pomoże ? 
    - Pomoże albo nie. Skąd ku*wa mam wiedzieć ? - odpowiada zły jak diabli profesor - Ale naleśniki to jedyna potrawa, która zmieści się w szparę pod drzwiami.                                                                                                                                                                                   

    Pożegnanie listonosza

    Listonosz odchodzi na emeryturę. Mieszkańcy jego rewiru postanowili go pożegnać, każdy ma swój własny pomysł.
    Przychodzi do pierwszego domu, a tam otwiera facet, który bierze listy i wręcza mu czek na 200zł.
    W drugim domu dostaje pudelko kubańskich cygar, w trzecim butelkę dobrej whisky.
    Przychodzi do czwartego, otwiera mu odziana skąpo, ponętna blondynka. Patrzy na niego kocim wzrokiem i zaciąga do sypialni. Jeden, dwa; pięć orgazmów. Po wszystkim kobieta przygotowuje mu wspaniałe danie. Na sam koniec podaje mu kawę i banknot dziesięciozłotowy. Facet z lekka zblazowany drapie się po głowie.
    - To co pani dla mnie zrobiła było wspaniałe, ale po co mi te dziesięć złotych? 
    - Zastanawiałam się co panu dać w związku z odejściem na emeryture. W końcu mąż mi doradził: "Pierdol go - daj mu dychę!"... a kawę sama wymyśliłam.                                                                                                                                                                                        

    Piękny Paryż

    Wraca dresiarz z Paryża i opowiada swojej żonie, co tam widział:
    - Wiesz, Zocha, idę, patrzę, a tu wielki plac! Patrzę na lewo... och*jeć można! Patrzę przed siebie... O rzesz kurde mać! Patrzę na prawo... O ja cię pierdolę...
    Zocha zaczyna płakać... Dres pyta:
    - Zocha, co Ci sie stało?
    Ta odpowiada: 
    - O Boże, jak tam musi być pięknie.                                                                                                                                                                                                                                       

    Jabłka

    Trzech kolesi zastanawia się jak rozdzielić miedzy sobą skrzynkę jabłek. Jeden rzucił pomysł, ze będą wymyślać wierszyki, kto wymyśli ten bierze 1 jabłko.
    Zaczyna pierwszy:
    - "Mickiewicz pisał wiersze, ja biorę jabłko pierwsze"
    Drugi mówi:
    - "Mickiewicz pisał wiersze długie, ja biorę jabłko drugie".
    Trzeci myśli, myśli i mówi: 
    - "A ch*j wam wszystkim w dupe, ja biorę jabłek całą kupę"                                                                                                                                                                                                    

    Chiński hotel

    Przychodzi Chińczyk do hotelu w niedużym chińskim mieście i prosi o pokój na jedną dobę oraz całodzienne wyżywienie. Recepcjonista pyta:
    - Czy pokój ma być z wyżywieniem wegetariańskim, czy z posiłkami tradycyjnymi?
    - A jaka jest różnica? 
    - Do pokoju wegetariańskiego dostanie pan pałeczki, żeby pan mógł sobie zdrapać ze ścian grzyby, a do pokoju z posiłkami tradycyjnymi dostanie pan łuk i strzały, żeby pan mógł sobie upolować szczura.                                                                                                 

    Krzychu to Ty?

    Siedzi dwóch kolesiów w kinie, a przed nimi taki wielki, łysy drechol, grube karczycho, złoty kajdan na szyi - z dziewczyną siedzi.
    Jeden z tych kolesiów do drugiego:
    - Stary, założę się z tobą o 50 zeta, że nie klepniesz łysego w glace.
    - No dobra, w sumie co mi szkodzi - myśli ten drugi i klepie łysego w glace. Łysy się odwraca, a koles:
    - Krzychu, to Ty? A nie... To przepraszam..
    Łysy:
    - Żaden Krzychu, k**wa, dotknij mnie jeszcze raz to Ci jebne i się odwraca.
    Na to ten pierwszy koleżka do drugiego:
    - Stary, świetnie to rozegrałeś, ale idę z toba o 200 zeta, że go drugi raz nie klepniesz.
    - No dobra, w sumie co mi szkodzi - myśli sobie ten drugi i pac łysego w glace.
    Łysy zjeżony się odwraca, a koleś:
    - Krzychu, no k**wa, 8 lat w podstawówce, ze 3 lata w jednej ławce przesiedzieliśmy, Krzychu, no nie pamiętasz mnie?
    Łysy:
    - K**wa, nie byłem w żadnej podstawówce, zaraz ci tak przyp****le, że się nie pozbierasz! Zaczyna się podnosić, żeby wylutować kolesiowi, ale dziewczyna łapie go za rękaw i mówi:
    - No daj spokój, Józek, film jest, a Ty będziesz jakiegoś cieniasa bił, chodź do pierwszego rzędu i ogladajmy...
    Łysy niezadowolony idzie z dziewczyna do pierwszego rzędu, siadaja.
    Pierwszy koleś znowu do drugiego:
    - Stary, naprawdę jestem pod wrażeniem, nie źle to wymysliłeś, ale idę o 1000 zł, że go trzeci raz nie klepniesz.
    - No dobra, w sumie co mi szkodzi - mysli ten drugi. Ida do drugiego rzędu, siadają za łysym i koleś wali "łysego" w łeb. Łysy się odwraca, na maksa napięty, a koleś: 
    - Krzysiu, to ja tam na górze jakiegoś łysego w glace napierdalam, a Ty tu w pierwszym rzędzie siedzisz!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz