2018/02/26

Justyna Żyła opublikowała jeszcze jeden wpis. Z pewnością nie jest jej teraz łatwo**************** Żałsna baba bez ambicji !!!!!!!!!!!!!

Wczoraj rano poinformowaliśmy Was o kryzysie w małżeństwie Piotra Żyły. Spekulacje na ten temat pojawiały się w mediach już od kilku tygodni, jednak nikt oficjalnie nie potwierdził tej informacji. Do niedzielnego poranka…W nocy z niedzieli na poniedziałek na instagramowym profilu żony Piotrka, Justyny Żyły, pojawił się dramatyczny wpis, który potwierdził wszelkie przypuszczenia. Jego treść możecie zobaczyć tu. Post szybko zniknął.

W godzinach popołudniowych pojawił się jednak kolejny, z wytłumaczeniem:Wiem, wiem nie powinnam była usuwać poprzedniego postu (zrobiłam to na prośbę bliskich mi osób) emocje emocjami, ale dogadywaliśmy się z mężem inaczej, nie dotrzymał słowa, a we mnie coś pękło. Moje dzieci nie będą płakać przez kogoś… przez człowieka który jest ich ojcem. Starałam się… najbliższe mi osoby wiedzą, jak się staram i robię wszytko żeby moje dzieci miały się, jak najlepiej i w jak najmniejszym stopniu odczuły obecną sytuację. Dlatego proszę o uszanowanie naszej prywatności.                                                                                                                                                     Jakaś walnięta ta jego żona . Myśli że jak będzie  wyć  w  mediach jak sucz to on do niej wróci ???Żałosna  baba   bez ambicji !!!!!!!!!!!!!!  gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz