2018/02/27

Justyna Kowalczyk kończy z igrzyskami. Skandaliczna reakcja dziennikarki

Była szefowa „Wiadomości” TVP ostro zaatakowała Justynę Kowalczyk. Zasugerowała, że polska wielokrotna medalistka olimpijska naciągnęła sponsorów na wyjazd na igrzyska.
Justyna Kowalczyk: To było pewnie moje pożegnanie z igrzyskami. To dla mnie przykre, ale młodsza i lepsza już nie będę
Po ostatnim biegu na 30 kilometrów, w którym Justyna Kowalczyk zajęła dopiero 14. miejsce, ze stratą ponad 5 minut do Marit Bjoergen, polska zawodniczka przyznała:
– Te igrzyska były dla mnie pełne emocji. Prawdopodobnie były to moje ostatnie, w dodatku nie biegałam tu tak, jak chciałam. Nie wiem co dalej, wciąż się nad tym zastanawiam. Świat odjechał, a ja ani młodsza, ani lepsza już się nie stanę. Próbowaliśmy z trenerem chyba wszystkiego co się dało. Pewnie w życiu każdego przychodzi taki moment, kiedy musi sobie uświadomić, że lepiej nie będzie. Nie będę już szybsza 40 sekund na 10 km, co najwyżej wolniejsza – powiedziała Kowalczyk.
Na słowa polskiej zawodniczki zareagowała na Twitterze była szefowa „Wiadomości”, Marzena Paczuska. Napisała: „Chyba nie da się już więcej wyciągnąć od sponsorów. Ostatnie 4 lata to kredyt bez pokrycia”.Wpis spotkał się ze zdecydowanym sprzeciwem internautów – „Obrzydliwy wpis, sugerowałbym skasowanie”, „Pani komentarz jest zwyczajnie chamski”, „Ten wpis jest po prostu straszny, godny największej pogardy. Skąd się bierze u ludzi taka zawiść?” – to tylko niektóre reakcje.
Sama Kowalczyk przyznała, że więcej na temat swojej przyszłości powie po mistrzostwach Polski, które odbędą się w dniach 22-25 marca.F FM
Chyba nie da się już więcej wyciągnąć od sponsorów. Ostatnie 4 lata to kredyt bez pokrycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz