2017/09/06

BEZCZELNOŚĆ SZWABÓW NIE ZNA GRANIC !!!!!!!!

Władze FB to banda nieudaczników .!!! Jedne co im dobrze wychodzi to blokowanie  komentarzy na niewygodnych dla nich kontach !!!!! Ja o szwabach piszę samą prawdę więc moje możliwości pisania komentarzy są niemożliwe . Kolejny raz zablokowali mi możliwość pisania komentarzy . Chciałam to sprawdzić więc poprosiłam koleżankę   o założenie lewego konta i umieszczenie tego samego komentarza . I było dokładnie tak jak myślałam !!! Jej nikt tego konta nie zblokował . Władze fb to zwyczajne niemieckie szmaty !!  I tu mogę sobie pisać i mogą mnie pocałować w dupę!!!!!! .Jak mi odblokują to na cito przeżucę link do tego artykułu na FB . Niech się szwabska wciekają bo tu nic już nie zrobią !!!!!! Parszywe  psy , żadnej krytyki nie potrafią przyjąć z godnością .  Banda pijusów taka sama jak w Unii i innych szwabskich tworach !!!!!!  Ale ja sobie pozakładam teraz  100 kont co mi tam , niech blokują ale i tak będę pisać to co o niech myślę a nie będzie to nic czego by nie chcieli zablokowac !! Niech blokują , przejdę  na następne konto itd  i będę pisać co mi się podoba na pochybel szwabom     hahaaa                         gbZnalezione obrazy dla zapytania jak niemcy znęcali się nad ludzmi podczas wojny                   Co szwabom zawinły dzieci ?????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz