2018/03/21

FB znowu mnie zablokował !!!!

Podobny obraz                     Chodzi o to że te parszywe szwaby ciągle się nas  czepiają .Zarzucają nam brak  demkracji , nazywają państwem bezprawia , straszą i chuj jeden we co jeszcze . To napisałam pod jednym z takich  artykułów komentaż  żeby lepiej pilnowali ciapaków których zaprosili tabuny i pilnowali siebie bo u nich ani demokracji ani praworządności dawno nie ma !!!!!!  No i  mi  napisali że naruszam zasady fb ,  że "  ciapaki " to obraza .Wszyscy tak o  nich piszą .  A mnie się wydaje a nawet jestem pewna że nie o to słowo tu chodzi lecz o treść !!!!!.Merkel mu  kazali blokować teksty niewygodne dla Niemca a szwab słucha swojej pani . Ale ja mam ich w dupie , w  końcu ciągle mnie blokują i jestem tam 4 dni ,to max i zawsze coś znajdą żeby mnie zablokować  na 30 dni !!!!.Mam dwa konta ale zawsze zablokowane .Dawno bym opuściła to gówno ale bardzo lubię wkurzać szwabów a widać ich to wkurza skoro ciągle mnie blokują .Nawet dla tych paru dni warto mieć konto i ich je.... po całości bo to psy parszywe którym się wydaje że są ponad i im wszystko wolno !!!!.Ale wkrótce dostaną od Amerykanów tak po dupie że  się nie pozbierają i dobrze tak temu parszywamu szwabowi Markowi  bo to parszywy szwab !!!!!! A ja mam swój blog to  i mogę pisać  co chcę a on może mnie pocałować w dupę hahaaa    gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz