2017/08/25

DOWCIPY dla każdego !

DWAJ KUMPLE SIEDZĄ W BARZE I PIJĄ PIWO…

Dwaj kumple siedzą w barze i piją piwo.
– Ja, jak się napiję, to nikogo się nie boję – mówi jeden z nich.
– Nawet własnej żony?
– Nie, no… tak to się jeszcze nigdy nie schlałem.                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

DZWONEK DO DRZWI. ZA DRZWIAMI DZIECKO…

Dzwonek do drzwi. Za drzwiami dziecko:
– Dzień dobry, pani.
– A, to ty, Piotrusiu. Co się stało?
– Tata mnie przysłał, bo dłubie przy motorze i nie może sobie dać rady sam.
– Stary, rusz się i idź pomóż sąsiadowi.
– Tata jeszcze mówił, żeby pan sąsiad wziął taki specjalny klucz, bo tata nie ma w garażu.
– A jaki?
– Szklaną pięćdziesiątkę…                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

PRAWIE OTARŁEM SIĘ O ŚMIERĆ…

Znalezione obrazy dla zapytania murzyni
Prawie otarłem się o śmierć. Napisałem na murze „Murzyni to analfabeci”, a chwilę później podeszła do mnie grupka czarnoskórych. Gdyby umieli czytać, byłoby po mnie…                                                                                                                                                                                                                                                                                        

CZY BYŁEM TU WCZORAJ? – PYTA GOŚĆ BARMANA W NOCNYM LOKALU…Znalezione obrazy dla zapytania alkohol

– Czy byłem tu wczoraj? – pyta gość barmana w nocnym lokalu.
– Był pan.
– I przepiłem pół miliona?
– Tak.
– Uff… Co za szczęście! A już myślałem, że zgubiłem.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Znalezione obrazy dla zapytania parz igraszki w łóżkuJAK NAZYWA SIĘ NAJLEPSZY CZWORONOŻNY PRZYJACIEL CZŁOWIEKA?

Jak nazywa się najlepszy czworonożny przyjaciel człowieka?
Łóżko.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

BLONDYNKA W CIĄŻY STOI PRZED LUSTREM…

Blondynka w ciąży stoi przed lustrem. Patrzy, głaska się po brzuchu i mówi:– Może to nie moje.
                                                                                                                                                                   

DLACZEGO JESTEŚ SMUTNY?

Podobny obraz
– Dlaczego jesteś smutny?
– Bo moja mama wyjechała.
– A dokąd?
– Tata mówił, że pojechała do babci.
– No to na pewno niedługo wróci!
– Ale babcia nie żyje…                                                                                                                                                                                                                                                               

Znalezione obrazy dla zapytania kibel w lesieLEW ZORGANIZOWAŁ POSTAWIENIE W LESIE NOWOCZESNEJ TOALETY…

Lew zorganizował postawienie w lesie nowoczesnej toalety. Nie zwykłego ToiToia, ale zadaszonego budyneczku z dwoma kabinami, umywalki, mydło, papier, normalnie na bogato.
Po tygodniu, niestety, zdarzyło się nieszczęście. Lew wstępuje do toalety, patrzy, a tam okno wybite, w męskiej woda porozlewana, ściany wybrudzone. Natychmiast zorganizował zebranie i pyta:
– Kto tak zniszczył toaletę?!
Wychodzi zajączek i mówi:
– No ja i nie ja…
Lew pyta:
– Jak to ty i nie ty?
– No, bo srałem sobie spokojnie, nagle wpadł niedźwiedź, nasrał na mnie, podtarł się mną, a kiedy zobaczył, że jestem zajączkiem, a nie papierem toaletowym, to się wkurzył, wyrzucił mnie przez okno i uciekł.
Lew wkurzony, krzyczy na niedźwiedzia, każe mu zapłacić za szkody i żeby to się więcej nie powtórzyło. I rzeczywiście – przez następny miesiąc było względnie spokojnie.
Pewnego razu lew robi obchód, patrzy, a tu ta sama sytuacja: okno wybite, wszystko wybrudzone. – Kto to zrobił? – pyta lew na zebraniu, spoglądając w stronę niedźwiedzia. Wychodzi lisek:
– No ja i nie ja.
– Jak to ty i nie ty?
– Srałem sobie spokojnie, nagle wpadł niedźwiedź, nasrał na mnie, podtarł się mną, a kiedy zobaczył, że jestem liskiem, a nie papierem toaletowym, to się wkurzył, wyrzucił mnie przez okno i uciekł.
Lew już totalnie wku*wiony krzyczy na niedźwiedzia, że ma zapłacić za szkody plus 10 000 odszkodowania i jak jeszcze raz to się zdarzy, to go wyrzuci z lasu.
Przez następne pół roku był spokój. Raz lew idzie do kibla, patrzy, a tam istny armagedon, okna wszystkie powybijane, papier wala się nie tylko po podłodze, ale leży wywleczony po lesie, wszystkie ściany wybrudzone, w męskiej sedes dosłownie wyrwany z podłogi.
Natychmiast zwołuje zebranie i wrzeszczy:
– KTO ROZWALIŁ KIBEL?!
Wstaje jeżyk i mówi:
– No ja i nie ja.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

PRZYCHODZI DZIEWCZYNA NA POLICJĘ…

Przychodzi dziewczyna na policję:
– Zostałam zgwałcona!
– Jest pani pewna?
– Oczywiście, że tak!
– Grozi pani od 3 do 6 lat.
– Ale za co?!
– Za współudział.                                    

FACETA BOLAŁ ŁOKIEĆ. POSZEDŁ DO LEKARZA, ALE…

Znalezione obrazy dla zapytania HAHAHAFaceta bolał łokieć. Poszedł do lekarza, ale lekarz kazał mu tylko przynieść mocz do analizy. Gość się wnerwił i do butelki wlał mocz żony, córki, swój i dodał jeszcze oleju silnikowego. Zaniósł lekarzowi i po dwóch dniach przyszedł po diagnozę. A brzmiała ona następująco:
– Córka jest w ciąży, żona ma kochanka, olej w pańskim samochodzie nadaje się tylko do wymiany a pan niech przestanie walić konia w wannie to nie będzie pana bolał łokieć…
                                                                                                                                                                             
             

WŁAŚCICIEL FIRMY PRODUKUJĄCEJ PARÓWKI Z BARANINY CHCIAŁ PRZEJŚĆ NA EMERYTURĘ…

Znalezione obrazy dla zapytania DEBILWłaściciel firmy produkującej parówki z baraniny chciał przejść na emeryturę i musiał przekazać biznes nieco tępawemu jedynakowi. Wziął syna na halę i pokazując kolejno objaśnia proces: 
– Synu, tam wjeżdżają barany, tam dalej jest ubojnia, tam są skórowane, tam ćwiartowane. A tu na środku jest clou całego biznesu – maszyna, do której z tej strony wrzucasz poćwiartowanego barana, a z tamtej wyjeżdżają opakowane parówki. Parówki sprzedajesz i tak zarabiasz. Kapujesz? 
– Nie – odparł syn. 
– Jak to? – Zdziwił się ojciec i powtórzył – Tu kolejno barany wjeżdżają, ubój, skórowanie, ćwiartowanie a tu na środku maszyna: z tej wrzucasz mięso barana, a z tamtej odbierasz parówki. Kapujesz? 
– Nie – odparł syn. 
– No czego tu można nie rozumieć?! – Odparł zirytowany ojciec – Baran do maszyny, z maszyny wychodzą parówki. Kapujesz!? 
– Nie – odparł syn i dodał – a jest taka maszyna, że wsadzasz parówkę a wychodzi baran? 
– Tak, ku*wa! Twoja matka!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Znalezione obrazy dla zapytania trzy blondynk  przy barzeW PUBIE O BARDZO CIEMNYM WNĘTRZU SIEDZI PRZY BARZE ZNUDZONY FACET …

W pubie o bardzo ciemnym wnętrzu siedzi przy barze znudzony facet
i popija drinka.. Czuje, ze obok też ktoś siedzi, wiec zagaduje:
– Eee, opowiedzieć ci dowcip o blondynce?
Na to glos (kobiecy):
– No, możesz. Ale musisz wiedzieć, ze jestem blondynka 1,80 wzrostu
i 70 kg wagi i jestem naprawdę silna. A obok mnie siedzi tez blondynka,
1,90 wzrostu, 80 kg wagi i podnosi nacodzień ciężary. A jeszcze dalej przy
barze siedzi kolejna blondynka, 2 metry wzrostu. To mistrzyni kickboxingu.
Dalej chcesz opowiedzieć ten dowcip?
Facet pociąga powoli ze szklanki, myśli i mówi:
– Nie, juz nie… Pie*dolę, nie będę go trzy razy tłumaczył.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Znalezione obrazy dla zapytania blondynka przy kioskuPRZYCHODZI BLONDYNKA DO KIOSKU I MÓWI:

Przychodzi blondynka do kiosku i mówi:
– Poproszę bilet za 2.50
– Proszę bardzo – odpowiada sprzedawca
– Ile płacę? – pyta blondynka                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

FACET PRÓBUJE WYRZUCIĆ TEŚCIOWĄ PRZEZ BALKON…


Facet próbuje wyrzucić teściową przez balkon.
Pod balkonem przechodzi sąsiad i krzyczy:
– Panie, zabijesz pan człowieka!
– To się pan odsuń!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 JESTEM LESBIJKĄ – MÓWI CÓRKA DO OJCA…Znalezione obrazy dla zapytania lesbijki

– Jestem lesbijką – mówi córka do ojca.
– W porządku.
– Tato, ja też jestem lesbijką… – mówi druga córka.
– Boże, czy w tej rodzinie naprawdę nikt nie lubi penisów?! – pyta ojciec.
– Ja lubię… – wtrąca się syn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz