2018/01/16

Przez pracę nie zauważyła, że jest w ciąży. Dowiedziała się 45 minut przed porodem

Dowiedziała się, że jest w ciąży i urodziła po 45 minutach     Lisa poszła do lekarza skarżąc się na bóle brzucha. Dowiedziała się, że za 45 minut będzie mamą.
Gdy pewnego dnia 38-letnia Lisa Leathard wróciła do domu z pracy, czuła dokuczliwy ból brzucha. Wzruszyła tylko ramionami i uznała, że niebawem jej przejdzie. Na wizytę u lekarza namówił ją mąż Nick.
Jednak kobieta nie mogła się ruszyć z łóżka, konieczne było wezwanie karetki. Nikt nie wiedział, co się dzieje. Pacjentkę natychmiast zawieziono do szpitala w Derriford i wykonano USG.
Powiedzieli mi, że bóle mam przez ciążę. Dodali, że poród nastąpi zaraz - wyznaje Lisa.
Jak podaje Plymouth Herald, wszyscy byli w szoku. Tłumaczono Lisie, że nie przeszła żadnych badań, lekarze nie wiedzą czy dziecko będzie zdrowe i czy poród nie przyniesie komplikacji. Jednak po 45 minutach kobieta była już mamą zdrowego chłopca.
Byłam tak zajęta pracą, że nie zauważyłam, że jestem w ciąży - przyznała Lisa
Para nigdy wcześniej nie planowała dzieci, dlatego wiadomość o nagłej ciąży była dla nich podwójnie szokująca. Lisa postanowiła, że będzie robiła regularnie testy, aby nie przegapić kolejnej ciąży. Dwa lata po Toby'm dowiedziała się, że znów jest w ciąży. Po latach przyznała, że bycie mamą jest fantastyczne.        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz