2018/01/31

BLOKADA KONTA NA FB

I  ZNOWU MI ZABLOKOWALI KONTO NA FB !!!!!  ZAMIEŚCIŁAM ZDJĘCIE  KTÓRE  NOTA BENE NA FB ZNALAZŁAM !!!!!  NO i walnęli blokadę na 7 dni . Następnie zamieściłam komentarz  pod wypowiedziami pani która z błotem mieszała religię i wiarę w Boga . JA pod tymi jej wypocinami napisałam co o niej myślę i nazwałam ją .... suką!!   Ale tego określenia używałam juz wcześniej i nikt mi nie zawracał głowy że nie wolno . Jeden komentarz zawierał same bluzgi i tego konta nikt nie zablokował !!  Ponieważ zdjęcie które znalazłam na fb i je ponownie zamieściłam przedstawiało Merkel więc mnie  zablokowali !!! Ten portal to totalne dno i syf ale tu jest najwięcej moich znajomych . Często tu się kontaktujemy i tylko dlatego jeszcze mam konto na tym gównie !!!! A  prawda jest taka że można  pisac i    zamieszczać co się chce byle nie tykać szwaba a  już na pewno nie mamcię MERKEL , wszak fb to własność szwabska !!!!! gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz