2018/01/30

70-latka od kilku lat żywi się wyłącznie piaskiem. Twierdzi, że to wyleczyło ją z raka mózgu

O dietach i preferencjach smakowych ludzi można by pisać godzinami. Bo przecież ilu ludzi, tyle różnych zdań na temat danej potrawy. Jednak to co jedzą niektóre osoby może mocno zdziwić tak jak np. dieta pewnej Litwinki, która żywi się… wyłącznie piaskiem.

70-letnia kobieta twierdzi, że jedzenie piasku poprawiło jej zdrowie

Dziś staruszka chce podzielić się wszystkimi przydatnymi spostrzeżeniami z innymi, którzy pragnęliby spróbować tej niejadalnej potrawy.               Stanislava Monstvilene otwarcie przyznaje, że od ponad dekady nie żywi się niczym innym jak piaskiem. Substancja ta jest uznawana za całkowicie niestrawną, lecz kobieta uważa, że dzięki niej nie tylko czuje się zdrowiej, ale nawet udało jej się wyleczyć guza mózgu.
Miałam bardzo zaawansowane stadium guza mózgu. Lekarze mówili, że zostało mi niewiele czasu, a mój poziom hemoglobiny wynosił 60 (około pięć razy mniej niż norma). Umierałam, ale pewnego dnia przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Pomyślałam „po prostu weź piasek i go zjedz”. Za pierwszym razem się dusiłam, ale potem przyzwyczaiłam się do jego smaku.    

W miarę upływu czasu kobieta nie tylko przyzwyczaiła się do nowej diety, ale nawet rozwinęła swój jedzeniowy nałóg

Staruszka stara się opanować niekontrolowane pragnienie zjedzenia piasku, lecz wciąż twierdzi, że jest bogatą w minerały „potrawą” i bez niej ma dużo problemów zdrowotnych. Ta kontrowersyjna dieta 70-latki sprawiła, że wiele ludzi nie mogło uwierzyć w jej właściwości, jednak terapeutka Liliana Vaishvilene, która przeprowadziła obserwację Monstvilene, stwierdziła że staruszka przestała odwiedzać lekarzy kilka lat temu, a jej zdrowie jest w jak najlepszym stanie. Dodatkowo Liliana twierdzi, że a 70-latka nie potrzebuje zażywać żadnych lekarstw, a jej ciśnienie krwi jest dobre.     

Monstvilene chętnie dzieli się dietetycznymi poradami z innymi początkującymi koneserami piasku, oferując „pomocne” wskazówki, jak prawidłowo go spożywać

Nie należy mieszać tej substancji z innym jedzeniem lub wodą. Nie powinno się jeść nic innego, bo inaczej poczujesz się źle. Nie możesz też popijać piasku wodą. Ja kiedyś jadłam mokry piasek, więc po czymś takim nie chce się pić.

70-latka nie jest pierwszą osobą, która żywi się piaskiem. W Indiach żyje 79-letnia kobieta która, od ponad 10 lat również zmieniła swoją dietę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz