2018/01/27

PALIŁ ZIOŁO DZIEŃ W DZIEŃ PRZEZ 30 LAT. PRZERAŻAJĄCE SKUTKI UBOCZNE!


Marihuana nie uzależnia? To dlaczego wszyscy palą ją dzień w dzień? Pan Janusz ma 70 lat i jest uzależniony od zioła.

Dowody mówią same za siebie. Pan Janusz jest starszym człowiekiem i postanowił powiedzieć prawdę odnośnie codziennego palenia marihuany.
Jeśli robisz coś codziennie to znaczy, że jesteś uzależniony. Ja uświadomiłem sobie to dopiero po 30 latach. Teraz jestem wrakiem człowieka. Mam dziury w głowie. Zapominam często nazwy prostych rzeczy, pamięć tymczasowa została uszkodzona. Nie mogę się na niczym skupić.
30 lat palenia marihuany dzień w dzień to nie lada wyczyn. 70 letni dziadek zapalił ostatnie bongo i postanowił rzucić jaranie zioła. Nie było to jednak takie łatwe. Ale przecież mówią, że marihuana nie uzależnia 😉
Pierwszy dzien to był koszmar. Nie mogłem spać w nocy. Miałem koszmary! Caly się pociłem i byłem strasznie nerwowy. Uderzyłem nawet swojego syna bo coś odemnie chciał w końcu wycieńczony zemdlałem i trafiłem do szpitala!
W szpitalu okazało się, ze przez marihuanę ma zniszczone płuca i może mieć raka. 70 letni chłop nie był w stanie sam poradzić sobie z cisnieniem i nawet po takiej diagnozie zaczął palić trawke. Po wyjściu ze szpitala musieli mu pomóc specjaliści, którzy mają doświadczenie jak postępować z narkomanami. Trafił do monaru.
Po tygodniu w skrajnym stanie trafiłem do monaru. Tam leczę się z podobnymi ludzmi do mnie. Dostaje codziennie dawkę psychotropów i mówią mi, że świat jest piękny. Ja cały czas myśle o tym, że jakbym zapalił buszka to byłoby tak zajebiście…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz