2018/03/26

Michał Wiśniewski: Fani sami chcieli wesprzeć mój projekt

MichaÅ‚ WiÅ›niewski z żonÄ… /JarosÅ‚aw Antoniak /MWMediaCzy Michał Wiśniewski (45 l.) jest aż tak spłukany, że musi prosić fanów o pieniądze na kolejną płytę?Przed laty jako lider zespołu Ich Troje był na szczycie i zarabiał miliony, które pozwalały mu na pełne zbytku życie, najnowsze modele samochodów, apartament w Tajlandii, a nawet prywatny samolot. Dzisiaj jednak po wielkim majątku nie ma śladu. Sam przyznaje, że chociaż zarobił 30 milionów złotych, to wszystko przehulał.
- Stracić pieniądze to nie wstyd, ale odbić się od dna jest trudno - powiedział "Twojemu Imperium". Pytany, czy to prawda, że poprosił swych fanów, żeby pomogli mu sfinansować nagranie kolejnej płyty, Michał Wiśniewski zagrzmiał oburzeniem.
- Ja to rozumiem, że w mediach najlepiej sprzedają się pogrzeby, ale ja jeszcze nie umieram - oświadczył. O co więc chodzi z tymi pieniędzmi od fanów?
Michał Wiśniewski wyjaśnił "Twojemu Imperium", że nagrywa nowy album (tym razem będą to piosenki poetyckie), a koszt nagrania wynosi sto tysięcy złotych.
MichaÅ‚ WiÅ›niewski /Andras Szilagyi /MWMedia- Fani sami chcieli wesprzeć mój projekt i w jeden dzień uzbierali brakującą kwotę, 25 tysięcy złotych - powiedział lider grupy Michał Wiśniewski: Nie zawiedli mnie, bo będąc 23 lata na scenie, przyzwyczaiłem ich, że wszystko, co robię, jest profesjonalne, chociaż nie zawsze kończy się sukcesem.

A co  na to  żona ?? Powinna siedzieć cicho, od początku go tłamsiła i próbowała z niego zrobić kogoś kim nie jest ani nigdy nie będzie!!!!!  Pamiętacie jak go ubrała w sweterek w serek  , ciemne ulizane włoski i śpiewanie przy stole z rodzinką ?? Jak chciała takiego chłopa to   żle wybrała, bowiem z   człowieka zawsze wyjdzie  jego charakter  i żadna baba tego nie zmieni !!!!


2 komentarze:

  1. Trafiłem na tego bloga przez przypadek.
    Autorka pozwalając sobie na takie słowa pod adresem Michała Wiśniewskiego pokazuje jaką jest osobą i ja bardzo myli się co do Michała. Jak można pisać o kimś takie rzeczy jeżeli się kogoś nie zna lub zna tylko tv lub pudelka? Wiśnia prywatnie to super facet. Miły, sympatyczny, na luzie z poczuciem humoru i ogromnym dystansem do siebie. A do tego bardzo chętnie pomaga potrzebującym. A wiem to bo miałem okazję go poznać. A popełnianie błędów to rzecz ludzka i nie wolno na tej podstawie osądzać. O tym, że większość rzeczy na temat Wiśni w portalach jest stekiem wymyślonych kłamstw użytych również tutaj już nawet nie wspomnę. Autorce powinno być wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie ma potrzeby zmieniać Michała bo to fantastyczny człowiek.

    OdpowiedzUsuń