2017/04/27

Samotna matka dzięki Dowbor ma nowy dom************ Wielka ściema pod publikę !!!!!!!!!!!!!!


2016/10/08


W małej bieszczadzkiej wsi mieszka pani Halina, która samotnie wychowuje synka Gracjana. Chłopiec wymaga rehabilitacji po tym, jak uległ niedotlenieniu podczas porodu. Ponad 100-letni drewniany budynek nie miał kanalizacji, łazienki ani ogrzewania z prawdziwego zdarzenia. Do tego wszystkiego podłogi były zniszczone i nie chroniły przed zimnem i wilgocią.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      I  PRZYJECHAŁA  KOCHANA  PANI  KASIA  ,  POMYŚLAŁA,  POMYŚLAŁA  NO  I : "  wyremontujemy  wasz  dom  "  ,  rodzina  w  szoku  skacze  z  radości  ,  płacze  i  obściskuje  panią  Kasię  choć  tak  naprawdę  dobrze  wiedzieli  co  nastąpi  .Musieli  bowiem  najpierw  znaleźć  na  ten  remont sponsorów  a potem  podpisać  umowę  z  POLSATEM  że  się  zgadzają  na  antenie  robić  z  siebie  ofiarę  losu  i  kompletnego  kretyna  który  poza  własną  kupą  niczego  w  życiu  nie  widział  .  Taka  jest  prawda . Żeby  się przekonać  sama  zadzwoniłam  do  tego  programu  i  chciałam  zgłosić  fikcyjna  rodzinę , bardzo  biedną  z  niepełnosprawnymi  dziećmi  do  tego  programu  . Wykonałam  więc  telefon  i  to  co  usłyszałam  zaskoczyło  mnie choć  wiedziałam   z  góry  że  ten  program  to  lipa pod  publikę  ale  nie  wiedziałam  że  aż  tak  !!!!. Pani  po  drugiej stronie powiedziała że coś  mi  się pomyliło .Od  takich  spraw  jest opieka społeczna  i  tam  poradziła mi  się zwrócić  !! Jak  wspomniałam  o  programie  i  pomocy  potrzebującym  to  ta  pani  się  tylko  zaśmiała.  Na  moje  pytanie  po  co właściwie  i dla   kogo  jest ten  program  pani  tylko  się  zaśmiała  . W  końcu  oświadczyła że  oni  mogą  "  pomóc  "  tej  rodzinie  pod  warunkiem  że  znajdę  sponsorów  którzy  pokryją wszystkie  koszty  !!  Bo  za  darmo nie  ma nic  !  No  i ostrzega że  to  ryzykowne  jak  ktoś  jest biedny  bo  oni  zrobią  to  dobrze  ,  standard wzrośnie  a  wraz  z  nim  opłaty  !!!  A  kogoś biednego  nie  będzie na  to  stać !!  Ale  jeśli spełnię ich  warunki  to mogę się  z  nimi skontaktować  a  oni przeprowadzą  wstępne  rozmowy  ze sponsorem  i  zobaczą  czy  dojdą  do  porozumienia  no  i oczywiście ta rodzina  musi  o wszystkim wiedzieć  bo  pewne  oświadczenia  musi  podpisać  i  się  dostosować . Tak  z  grubsza  wygląda  pomoc  biednym ,  potrzebującym  rodzinom . Ale program  jest , oglądalność  też  ,  ludziom  się  podoba a to  najważniejsze  ,  ludzie  lubią  takie  ckliwe historie  a  nad  autentycznością nikt się  nie  zastanawia  choć  dziwnie  czasem brzmi zachwyt  pralką ,lodówką  czy kiblem  ,  bo  to  normalne  , zwykłe rzeczy  i  nawet  w  najgorszym  zadupiu  jest  kibelek  .   A  "  o  kabina  prysznicowa  ,  w  życiu takiej  nie  widziałam  "  wypada  mało  wiarygodnie  w dobie  TV  czy  internetu !!!!!!!!                                                         Autor:                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz