2017/07/09

dowcipy

 
                                                                                                                                                    Żona do męża:
• Wiesz? Dzisiaj mi się poszczęściło! Idę obok zsypu na śmieci, 
patrzę a tam para pantofelków stoi. A jakie piękne! 
Przymierzam - mój rozmiar! 
Mąż:
• Taaa... Poszczęściło Ci się. 
Po paru dniach żona znowu mówi:
• Słuchaj, idę do domu, a u nas na podjeździe, na żywopłocie, 
futro z norek wisi. Przymierzam - mój rozmiar! 
Mąż kręci głową z podziwem:
• Szczęściara z Ciebie. A ja - popatrz - nie wiem czemu, 
ale szczęścia nie mam. Wyobraź sobie, wkładam wczoraj rękę pod 
poduszkę, wyciągam bokserki, przymierzam - i k...a nie mój rozmiar!! 
                                                                                                                                                                                          
Rozmawia dwóch więźniów.
• Myślisz, że twoja żona dochowa wierności i nie porzuci cię jak tu siedzisz?
• Nie... Moja żona to wspaniała kobieta... Po pierwsze kocha mnie, po drugie jest szlachetna i wierna, a po trzecie też siedzi...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Janek zaprosił swoją mamę na obiad. W mieście, w którym studiował, wynajmował małe mieszkanie, razem z koleżanką Justyną. Kiedy matka Janka odwiedziła go, zauważyła, że współlokatorka syna jest wyjątkowo atrakcyjną dziewczyną. Matka, jak to matka, zaczęła zastanawiać się, czy aby z tego ich wspólnego mieszkania nie wynikną jakieś problemy. Kiedy więc byli sam na sam, Janek oznajmił:
• Domyślam się, o czym myślisz, ale zapewniam cię, że ona i ja jesteśmy tylko współlokatorami. Nic nas nie łączy. 
Tydzień później Justyna stwierdziła, że w ich wynajętym mieszkaniu brakuje cukiernicy. Zwróciła się więc do Janka:
• Nie chcę nic sugerować, ale od ostatniego obiadu z twoją matką nie mogę znaleźć mojej pamiątkowej cukierniczki. Chyba jej nie wzięła. Jak myślisz? 
Jasiek zdecydował się napisać list do matki: 

Droga Mamo, 
Nie twierdzę, że wzięłaś pamiątkową cukiernicę Justyny... nie twierdzę też, że jej nie wzięłaś. Faktem jednak jest to, że od czasu Twojej wizyty u nas nie możemy jej znaleźć. 

Kilka dni później otrzymał odpowiedź: 

Drogi Synku, 
Nie twierdzę, że sypiasz z Justyną... Nie twierdzę również, że z nią nie sypiasz. Faktem jednak jest to, że gdyby Justyna spała we własnym łóżku, już dawno by ją znalazła. Buziaczki, Mama.                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Żona do męża:
• Wiesz? Dzisiaj mi się poszczęściło! Idę obok zsypu na śmieci, 
patrzę a tam para pantofelków stoi. A jakie piękne! 
Przymierzam - mój rozmiar! 
Mąż:
• Taaa... Poszczęściło Ci się. 
Po paru dniach żona znowu mówi:
• Słuchaj, idę do domu, a u nas na podjeździe, na żywopłocie, 
futro z norek wisi. Przymierzam - mój rozmiar! 
Mąż kręci głową z podziwem:
• Szczęściara z Ciebie. A ja - popatrz - nie wiem czemu, 
ale szczęścia nie mam. Wyobraź sobie, wkładam wczoraj rękę pod 
poduszkę, wyciągam bokserki, przymierzam - i k...a nie mój rozmiar!! 
                                                                                                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz