Drugim krajem pod względem największej liczby blokowanych reklam w internecie jest Grecja, gdzie blokuje się 44 proc. wyświetleń. Kolejne miejsca należą do Norwegii - 42 proc., Niemiec - 41 proc. i Danii - 40 proc. 
Najniższy wynik w zestawieniu osiągnął Paragwaj, gdzie adblocki powstrzymują jedynie 5 proc. wyświetleń. 
Jak wynika z szacunków przedstawionych w raporcie, wraz z popularyzacją oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam, rosną globalne straty wydawców.  W 2017 r. wartość zablokowanych odsłon osiągnie 42 mld USD, podczas gdy wartość całego rynku reklamy typu display szacuje się na 100 mld USD. 
W Polsce, gdzie procentowo blokuje się najwięcej reklam, wartość rynku reklamy typu display szacuje się na 485 mln USD, a wartość zablokowanych odsłon reklamowych szacuje się na 409 mln USD.
Raport OnAudience.com przedstawia również wpływ blokowania reklam na branżę e-commerce. Aż 32 proc. wyświetleń e-sklepów i innych serwisów świadczących usługi online w Europie, dokonywanych jest przez osoby z zainstalowanymi adblockami.