2015/08/31

Co dobre dla X niekoniecznie dore dla Y

                                                                                     
                                                                Artykuł   o  obowiązku  szkolnym  sześciolatków  jest  dla  mnie  kontrowersyjny  .  Jeżeli  Kowalski  wsadzi  palec  do  ognia  to ja  też  muszę  ??  .  Jeżeli  Kowalskiemu  pomoże  Etopiryna  Goździkowej  to  mi  też  musi  pomóc  ???  .  Strasznie  mnie  wkurza  powoływanie  się  na  fakt  że  skoro  coś  jest  dobre  dla  x  to  i  musi  być  dobre  dla y  . To  jest  totalna  durnota  i  nie  przemawia  do   mnie  .  A  może  inaczej  . Dlaczego  nie  bierzemy  przykładu  z  tych  państw  odnośnie  wysokości  emerytur  które  są  tam  kilkakrotnie  wyższe  niż  u  nas  ??  .  Dlaczego  nie  pomagamy  samotnym  matkom  jak  inne  państwa  ???  .  Dlaczego  u  nas  zakazana  jest  aborcja  a  tam  nie  ???  .  Dużo  by  można  wymieniać  "  dlaczego  "  ale  to  nic  nie  da  .  Nasze  rządy robią  to  co  im  się  podoba  a  opinie  społeczeństwa  którego  to  dotyczy  maja  w  dużym  poważaniu  ponieważ  ICH  to  nie  dotyczy  co  ostatnio  udowodniła  pani  posłanka  która  nie  posłała  swojego  sześciolatka  do  szkoły  bo  stwierdziła  że  jest  emocjonalnie  nieprzygotowany  . Pozostałe  dzieci  mają  być  społecznie  przygotowane  a  jak  nie  to  zostaną  poniżone  ,  one oraz  ich  rodzice  przez  znanego  profesora  który  uważa  ich  jak  i  ich  rodziców  za  debili  .  Tak  funkcjonuje  nasze  państwo  w  każdej  dziedzinie  co  mi  się  bardzo  nie  podoba  .  Ale  co  ja  mogę  ,   pies  szczeka  a  karawana  idzie  dalej  !!!!!!!!!!!!!!!!!!                                                                                                           gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz