2015/10/31

Radwańska w finale mistrzostw WTA

Dodano: 31.10.2015 [11:25]
​Radwańska w finale mistrzostw WTA - niezalezna.pl
foto: twitter.com/sportpl
Agnieszka Radwańska pokonała Hiszpankę Garbine Muguruzę 6:7 (5-7), 6:3, 7:5 w półfinale turnieju WTA Finals tenisistek. Polkę  po raz pierwszy w jej karierze zobaczymy w finale Masters.
 

Isia nie była faworytką tego spotkania. Jednak podjęła walkę i zwyciężyła. Dbała o to, by rozruszać rywalkę po korcie. Hiszpanka z kolei chciała grać agresywnie, co było powodem częstych błędów.
 
Nie mam słów, nie sądziłam, że uda mi się odwrócić bieg wydarzeń po pierwszym secie. Miałam dużo wzlotów i upadków, jestem bardzo szczęśliwa. Jeszcze jeden mecz z Szarapową? To niezły pomysł. Nie ma dla mnie znaczenia, kto wygra drugi półfinał (Szarapowa zagra z Petrą Kvitovą), mam nadzieję, że zagram tak dobrze, jak dziś
- powiedziała po meczu Radwańska cytowana przez sport.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz