2018/04/29

WSPOMNIENIA

                              
Znalezione obrazy dla zapytania PIWNICA POD BARANAMI --PIOTR SKRZYNECKIZnalezione obrazy dla zapytania ÅšWINOUJÅšCIEZnalezione obrazy dla zapytania KRAKÓWZnalezione obrazy dla zapytania PIWNICA POD BARANAMI --PIOTR SKRZYNECKI


                                                   Tak sobie pomyślałam  że może przypomnę swój życiorys                                                                                                                 Otóż urodziłam się i żyję ,  póki co . Jestem po studiach medycznych , z zawodu jestem pielęgniarką . . Już niepracującą.  Szkołę ukończyłam na UJ  w Krakowie .  Tam spędziłam najcudowniejsze lata mojego życia . Kraków sam w sobie jest przepiękny ,ale zabytki ??? Cudowne .Wystarczy  pójść na Starówkę a zachwyci was samo piękno .Tu pomnik Adasia , tam Sukiennice , Ratusz a z boku Piwnica pod Baranami .Ja pamiętam tylko  piwnicę Piotra Skrzyneckiego .Tam przeżyłam cudowne wspomnieni  ,  kabaret właśnie z Piotrem , a oprócz niego TURNAU , Wójcicki , Grechuta ,Wodecki , Szałapak i wiele innych sławnych  dziś   ludzi . To były czasy . Ale nie samymi rozrywkami żyłam.Była jeszcze praca którą bardzo kochałam . Nigdy nie zapomnę jak przywieźli z wypadku Grechutę prosto na traumatologię , a że miał  złamaną miednicę więc to i owo się przy nim robiło .Wtedy to było coś  , koleżanki mi zazdrościły hahaaaa.  Ale wszystko co dobre ma swój koniec..Potem było morze .Świnoujście ,Międzyzdroje i mierzenie ciśnienia na molo .To były czasy .Można było zarobić tyle kasy że szok . W tamtych czasach kasa leżała  na ulicy , trzeba było tylko umieć ją podnieść .  To też były dobre czasy. W dzień praca , wieczorkiem balangi .Dyskoteki do białego rana .To były zwariowane czasy . A potem przyszły na świat dzieci i balangi się  skończyły .Musiałam przysiąść na dupie bo sytuacja tego wymagała .  Ale niczego w życiu nie żałuje . Mam dwoje cudownych dzieci i co by nie mówić i co by nie było - kocham je i zawsze będę , choćby nie wiem co zrobiły i  nie wiem jak mnie zraniły , to moje dzieci .No i jeszcze jedno , mam cudownego wnuka  , taki mały rozrabiaka .To syn córki ,na wnuka syna czekam i myślę że jak Bozia da doczekam się . To tyle , całe moje życie w tych kilku  zdaniach .Tyle po nas zostaje co przeżyjemy i damy innym  i  zostawimy po sobie . Ja nie chwaląc się dałam ojczyźnie lekarza . I jestem z tego cholernie dumna .I tym optymistycznym akcentem zamykam swój życiorys .  pa,  gb                                                                                                                                                                                   Piotr Bargiel ukończył PUM na wydziale lekarskim w 2012 roku.
  • autorOd tego czasu związany jest z Klinika Chirurgii Plastycznej, Endokrynologicznej i Ogólnej w Policach gdzie pracuje i jest w trakcie specjalizacji z chirurgii ogólnej.
  • Nauczyciel akademicki.
  • Doktor nauk medycznych.
  • Lekarz medycyny estetycznej. Współzałożyciel gabinetu medycyny estetyczne AME – Aesthetic Medicine Experts.
  • Chirurg w poradni chirurgicznej Medicover.
  • Uczestnik licznych kursów z chirurgii ogólnej i medycyny estetycznej, kongresów chirurgii plastycznej.
  • Współorganizator kursów dla chirurgów ogólnych, plastycznych i dermatologów.
  • Grafik i malarz z zamiłowania.

1 komentarz: