2015/02/18

Matka Kurka chce się spotkać z Durczokiem w sądzie .

Matka Kurka chce się spotkać z Durczokiem w     sądzie: Na wszystko mam potwierdzenie

​Matka Kurka chce się spotkać z Durczokiem w sądzie: Na wszystko mam potwierdzenie - niezalezna.pl

„Bardzo się cieszę, że będę mógł o dokonaniach pana Durczoka porozmawiać w sądzie, to najlepsze z możliwych miejsc” – napisał znany bloger Piotr Wielgucki, publikujący jako Matka Kurka. To odpowiedź na deklarację Kamila Durczoka, że pozwie blogera za wpisy swój temat.

Po pierwszym tekście „Wprost”, w którym jedna z dziennikarek opowiadała o molestowaniu seksualnym w telewizji oskarżając „szef serwisu informacyjnego” jednej ze stacji telewizyjnych, Piotr Wielgucki na blogu sugerował, że chodzi o naczelnego „Faktów” TVN.

Czytaj więcej: Molestowanie seksualne w komercyjnej telewizji. Sprawca to znany prezenter?

W TOK FM Kamil Durczok zapowiedział, że pozwie za to blogera i kategorycznie zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek molestował podległą mu w pracy kobietę, a artykuł „Wprost” skrytykował jako przykład „dziennikarstwa hybrydowego” tworzącego podstawy do wielu spekulacji, za to odbierającego mu możliwości bronienia się.
eszcze tego samego dnia odpowiedział mu Wielgucki na swoim blogu.

Powtórzę głośno i wyraźnie, że nie ma żadnych insynuacji, są FAKTY i fakty po faktach. Znów napisałem prawdę, brzydką, wstydliwą, upokarzającą, jednak UDOKUMENTOWANĄ prawdę, której inni bali się dotknąć” – napisał Matka Kurka.

Jak podkreślił, wykonał „dziennikarską robotę z zachowaniem wszelkich prawideł, zweryfikowałem źródła, zwróciłem się do każdej zainteresowanej strony, na wszystko mam potwierdzenia”. Zaznaczył też, że „kolejne fakty spływają na skrzynkę i bardzo się cieszę, że będę mógł o dokonaniach pana Durczoka porozmawiać w sądzie, to najlepsze z możliwych miejsc”.                                                                                                    
    Ja  tam  nie  wiem  jak  to  było   ale  w  każdej  plotce  jest  ziarenko  prawdy  ale  nie  koniecznie  takiej  jaką  próbuje  nam  przedstawić  ten  debil  i  bez mózgowiec  (  może  gey  )  matka  kurka  .  Jak  zszedł  z  Owsiaka  bo  to  nudne  było  i  nikt  tych  durnot  nie  czytał  ,  wlazł  na  Durczoka  . Ale  zapomina l  debil  z  kim  zadziera  .  Durczok  to  nie  Owsiak  ,  nie  z  taki,mi  mia l  do  czynienia  tym  bardziej  że  ten  tuman  nie  był  na  miejscu  ,  nic  nie  widział  a  pisze  na  zasadzie  "  Goździkowa  przypomina  na  ból  głowy  polopiryna  "   ,  choć  ta  Goździkowa  mogła  zażyć  i  mogło  jej  pomóc  a  ten  debil  co  przyjaciel  Durczoka  .  bywał  u  niego  czy  co  ??  No  to  lepiej  żeby  zaczał  myśleć  co  pisze  bo  jak  na  razie  wyłazi  z  tego  jego  wypocin  nienawiść   do  ludzi   -  celebrytów   bo  sam  jest  tylko  matką  kurka  m  mnie  strasznie  wkurza  i  zazwyczaj  jego  wypocin  nie  czytam  .  Tym  razem  przeczytałam  żeby  mu  powiedzieć  co  myślę  o  nim  i  jego  wypocinach  .                                                                                                                                                                                                           GB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz