2015/02/24

WIERSZE NA DOBRANOC

Chora na miłość"
Cały czas ubieram się słodko,
bo chcę być twoją namiętną kotką.
Moim celem jest cię doprowadzić do stanu błogiego,
abyś miał o czym opowiadać kolegom.
Gdy mi już zaufasz wprowadzę cię bo mojej chorej wyobraźni
w tym stanie będziesz miał rozdwojenie jaźni.
Zobaczysz jak chorobliwe mogą być skutki miłości,
gdy skończę nie zniesiesz beze mnie chwili samotności.
Będę twoim narkotykiem
będziesz błagał, bym obdarzyła cię dotykiem
będę tobą manipulować na wszystkie strony
bo w strategi miłości mam wszystkie korony
w tedy zobaczysz jak wygląda chorobliwe kochanie
i przeżyjesz to co na głodzie przeżywają narkomani.
Zamknę cię w klatce, wiem, że to chore
ale potem się dla ciebie rozbiorę
zacznę cię nęcić mimo twego chłodu,
żeby zobaczyć jak wygląda mój chłopak podczas seksualnego głodu                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Dotykam Twej skóry gorącej pożądaniem,
dotykam Twych włosów płynących jedwabiem,
dotykam Twych ust karminowych,
lotem motyla osiadając
na Twej piersi,
pieszczotą powolną
budzę twoje zmysły,
dłońmi błądząc po zakątkach Twego ciała,
podpalam ognie w Twych oczach.
Dotykam Twego serca ustami gorejącymi
smakując zapach Twych rąk
biorę Twe ciało w moje ramiona
całując każdy cal Twej skóry
chłonę Twe zroszone potem ciało
zjednoczeni w uścisku pożądania
poddajemy się falom namiętności
wzlatując w feriach rozbłysków
w otchłani barw
tętniącej rytmem extazy
opadamy obłokami
spleceni rozkoszą
zmęczeni słodyczą
zasypiamy smakując nasze oddechy
otulając się ciepłem rozgrzanych ciał
wchodzimy w krainy za mgłą
gdzie nasze ciała nagie
znowu tańczą
cielesny taniec pożądania...
Dla k.......                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Kochaj mnie...
Pragnę Twoich ust
jak ogień gorących
Pragnę Twych oczu
dzikim żarem płonących
Pragnę Twych słów
w ucho mi szeptanych
Pragnę Twej miłości
jak krain dotąd nieznanych
Chcę Cię całować,
dotykać...mieć
Chcę się wtulać
w Twoją pierś
Chcę czuć ciężar
ciała drogiego
Chcę słuchać szeptu
namiętnego...
Weź mnie w ramiona
ukołysz jak dziecko
Szeptem mnie utulaj
nie obiecuj zdradziecko
Tkliwym pocałunkiem
ugaś moją wstydliwość
Odkrywaj powoli ciało stęsknione
ofiaruj gorliwość...
Obnaż piersi falujące
pośród oddechu szybkiego
Całuj mdlejące
z rozkoszy łono
Skrycie tęskniące
za Twoją dłonią
I nie pozwól myśleć
o sprawach świata tego...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Oszołomiona miłością i pożądaniem
stoję przed Tobą...
Jestem naga...
Zbliżasz się...
dotykasz mojej twarzy, ust...
Gładzisz delikatnie piersi
rozpalając mnie tą pieszczotą.
Czułość i miłość jawią się w Twoich oczach.
Twoje usta dotykają moich warg
najpierw lekko...
odwzajemniam każdą pieszczotę...
Dłonie wędrują zdobywczo po moich
plecach w dół aż do pośladków...
Przygniatasz mnie do siebie
i stapiasz obydwa nasze ciała w jedno...
- Jesteś moim życiem - szepczesz ochryple,
a potem powoli znowu opadasz wargami na moje usta,
pogłębiasz pocałunek
aż w moich żyłach rozlewają się płomienie
I przyciskam się do Ciebie jeszcze bardziej...
Głaszczesz delikatnie moje piersi wokół różowych sutków,
aż unoszą się dumnie.
Drżę...
Kocham Cię - szepczesz w moje usta...
Obejmuję Cię jeszcze mocniej i...
zatracam się w pragnieniu...
Mojemu kiciusiowi:-)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz