2016/02/28

Leonard Cohen - Hallelujah

Tłumaczenie:
 Ukryj tłumaczenie
Słyszałem, że był kiedyś sekretny akord
Który grał Dawid i cieszyło to Pana
Ale ciebie muzyka nie obchodzi, prawda?
Szło tak:
Kwarta, kwinta
opada w mol, podnosi się w dur
Zdziwiony król ułożył Alleluja
Alleluja (x4)

Twoja wiara była silna, lecz potrzebowałeś dowodu
zobaczyłeś ją kąpiącą się z dachu
Jej piękno i blask księżyca zaparły ci dech w piersiach
Przywiązała Cię do kuchennego krzesła
Zniszczyła Twój tron, obcięła Ci włosy
i z gardła ci wydarła Alleluja
Alleluja (x4)

Może byłem tu przedtem, znam ten pokój
Chodziłem po tej podłodze
Żyłem sam zanim poznałem ciebie
Widziałem twoją flagę na Marmurowym Łuku
Miłość to nie zwycięski marsz
To zimne i niepewne Alleluja
Alleluja [x4]

Był taki czas, kiedy dałeś mi znać,
Co naprawdę dzieje się "pod spodem"
Lecz teraz nigdy mi tego nie pokażesz, czyż nie?
Pamiętam, kiedy się w ciebie wprowadziłam
i święty gołąb także się przenosił
A każdy oddech, który czerpaliśmy to było Alleluja
Alleluja [x4]

Może jest nad nami Bóg, ale wszystkim czego kiedykolwiek nauczyłam się od miłości
Było jak zastrzelić kogoś kto pierwszy wyciągał broń w twoją stronę
To co słyszałeś w nocy nie było płaczem
To nie był ktoś, kto widział światło
To było zimne i niepewne Alleluja
Alleluja [x8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz