2016/02/27

          
Przychodzi Petru do lekarza i mówi : panie doktorze mam migrenę , strasznie mnie boli głowa . Lekarz zmierzył go od stóp do głów po czym odpowiedział : panie żeby mieć migrenę trzeba myśleć co w pana przypadku raczej jest niemożliwe .Więc co mi jest ?? Ano zwyczajnie łeb pana napierdala !!!!!!!                                                                                                                 ****************************************************************************Przychodzi Petru do lekarza , siedzi i gapi się w syfit .Z czym pan do mnie przychdzi , co dolega ???? . Depresje mam odpowiada Petru .Nie sadzę mówi lekarz! .No to co mi jest panie doktorze jak nie depresja ?? Lekarz na to : żeby mieć depresję trzeba mieć życie wewnetrzne , wrażliwość co w pana przypadku niemożliwe jest .To co mi jest pyta Petru ?? Handrę pan masz odpowiada lekarz .  ********************************************************                                                                                                                                                                                
Przychodzi Wałęsa do lekarza i mówi : panie doktorze mam take mrówki na całym ciele , co to może być ?? GŁUPOTA , odpowiada lekarz . A dlaczego swędzi ?? Nie wiem nie miałem odpowiada ze śmiechem lekarz !!!!                                                                                                                                                                                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz