2017/07/03

UWAGA! Obrzydliwe robaki w czekoladkach popularnej firmy!

Mieszkaniec Łodzi znalazł obrzydliwe robaki w czekoladkach znanej firmy! Opakowane słodyczy miało termin przydatności do spożycia do 1 października 2017 roku.„Robaki widoczne są gołym okiem. Gdy je zauważyłem, natychmiast skontaktowałem się z producentem, aby powiadomić o moim znalezisku. Postawa pani, z którą rozmawiałem, nieco mnie zaskoczyła. Sens jej wypowiedzi można streścić tak: firma za robale w czekoladkach odpowiedzialna się nie czuje, bo przestrzega wysokich norm jakości. Ostatecznie stanęło na tym, że przyśle kuriera, aby odebrał ode mnie feralne opakowanie.” – powiedział zniesmaczony łodzianin.
Firma, poproszona o komentarz w tej sprawie, odpowiedziała „(…)Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić przyczynę niezadowalającego stanu naszego produktu. Bezpieczeństwo naszych konsumentów jest dla nas kwestią priorytetową i wszystkie sygnały dotyczące naszych produktów traktujemy niezmiernie poważnie. Dlatego zależy nam na jak najszybszym wyjaśnieniu okoliczności zaistniałej sytuacji.” Podpisano: Joanna Chmielewska-Michalczyk, dyrektor marketingu Storck Sp. z o.o. 
Źródło: expressbydgoski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz