2018/01/13

Kiepski , nie tylko w serialu ,po tylu latach byca Kiepskim na ekranie , stał sie taki sam w zyciu prywtnym!!!!!


Dramat żony Andrzeja Grabowskiego. Ujawnia szokującą prawdę o aktorze                                                           W show-biznesie niestety rozwody to już chleb powszedni. Nie wszyscy w takich sytuacjach potrafią wyjść z klasą. Często dochodzi z tego powodu do głośnych skandali. Tak jest i w przypadku małżeństwa Andrzeja Grabowskiego.   Aktorka znany głównie z roli Ferdynanda Kiepskiego podjął decyzję o rozstaniu z żoną. Konflikt między Grabowskim a Anitą Kuszewską aktualnie dotyczy podziału ich majątku. Aktor zaproponował żonie 10% z majątku o wartości ponad 5 milionów złotych. Kuszewska nie chce się zgodzić na te warunki. Żąda od męża kwoty trzykrotnie wyższej.
To była straszna rozprawa, wyszłam w jej trakcie roztrzęsiona. On był bardzo agresywny, krzyczał. Prawie zasłabłam, bo usłyszałam wiele bzdur oraz ataków. W sądzie Andrzej podważał kompetencje lekarzy, według niego wszyscy mnie źle diagnozowali, rezonanse nie działały, a ja nie miałam udaru… Jak można udawać udar?! Nie da się! Wszystko po to, żeby nie doszło do uczciwego podziału majątku. A ja chcę tylko tego, żeby to, czego razem się dorobiliśmy, zostało sprawiedliwie podzielone… – twierdzi kobieta.
Największe kontrowersje budzi sprawa domu, który była para wbudowała razem. Dziś ciężko jest oszacować jego wartość.
– Znałam go tyle lat, kochałam, a teraz nie poznaję go. On, mając na względzie nasze wspólnie przeżyte lata, powinien zachować jakąś godność, klasę… Póki nie unormujemy sprawy dotyczącej rozdzielności majątkowej, nie ma co myśleć o sprawie rozwodowej – podsumowuje z goryczą.
źródło: pikio.pl               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz