2018/07/30

Znalezione obrazy dla zapytania uderz w stol a nożyce się dewa
  • Uderz w stół  nożyce się odezwą .....                                                                                                         Ano właśnie !! Co bym napisała czy czego bym nie napisała , Wieśka wszystko przypisuje sobie .                                                                        Piszę o alkoholikach , Wieśka się obraża , piszę o OPS Wieśka się obraża , piszę o złym wychowaniu dzieci z uwagi na alkoholizm, Wieśka się obraża . Piszę  o totalnej patologii, Wieśka się obrazą .O wszystko o czym piszę Wieśka się obroża . A dlaczego się obraża za   pisanie czegoś i o czymś , choć żadne imię tam nie  pada  ??? Żadne !!!!!  .Czyży Wiecha sobie przepisała to wszystko o czym   ja  pisze ??                                   A  ja piszę o patologii w naszym społeczeństwie !!! Czyżby Wieśka uważała się za patologię ?? Bo co mnie obchodzi artykuł  w którym są rzeczy  niepokojące czy wręcz patologiczne skoro mnie to nie  dotyczy ???? Nic mnie to nie obchodzi  no może tyle , że człowiek sobie żyje spokojne we własnym domu i często nie zdaje sobie sprawy z otaczającej go patologii  .  Ale nikt się za to nie obraża !!!! Co   to  by  było gdyby każdy przypisywał sobie treści artykułów i za nie się obrażał ??? Politycy w tym kraju by się pozabijali , i nie tylko w tym   kraju , na świecie również .  Dlatego nie rozumiem agresji jaką we mnie kieruje Wiecha po wszystkim co napiszę !!! A może Wiecha tak właśnie ma i dlatego ją tak  to  boli ?? Ale wiem jedno . Nic mnie nie obchodzi co kto pisze a już na pewno nie przypisuję sobie żadnych faktów z artykułów ani się  na nikogo  nie obrażam bo zwyczajnie mnie to nie dotyczy  ,  jestem ponad   !!!!!!!!  gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz