2017/10/11

12.10. 2017 hahaaaaa

Jasiu mowi do mamy: "Mamo, choć zobacz , babcia ma małżę!". "Ale ja nie mam czasu" - mama odpowiada. "No choć,proszę" - Jasiu nalega. Idą więc do pokoju, gdzie pod kołdrą leży babcia. Jasiu odsłania kołdrę i pokazuje mamie małżę.
"Jasiu, ale to jest obrzydliwe cipsko babci" - mówi mama. Jasiu odpowiada: "A smakuje jak małża!!!"
                                                                                                                                                                                   Siostra Williams do siostry Willams: Wiesz, ojciec ładuje nam do żarcia jakieś sterydy! 
-Niemożliwe! Niby czemu?...
-Bo zaczęły mi rosnąć czarne włosy.
-Gdzie?
-na jajach!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Co to jest paranoja? - pyta Franek Kowalskiego.
-Poczekaj no - mówi Kowalski i zwraca się do teściowej.
-Teściowo, oddalibyście się chłopu za 150 dolarów?
-Za 150 dolarów? Jakby był szykowny, czemu nie? -Maryjko, a tobie jakby tak chłop chciał dać 100 dolarów?
-Też bym to zrobiła.
-A ty? - pyta się córki.
-Ja też bym to zrobiła - śmieje się córka.
-Widzisz, Franek, trzy k**** mam w domu, a ani jednego dolara. I to jest paranoja.
               Mąż mówi do żony:
- A może byśmy się dzisiaj trochę pokochali?
Żona odpowiada:
- Nie, boli mnie coś dzisiaj głowa.
Mąż:
- A to się świetnie składa, bo właśnie nasmarowałem sobie małego aspiryną, więc wolisz doustnie czy w czopku?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Jedzie dziadek autobusem, obok niego przysiadł się facet z irokezem pomalowanym na różne kolory. Dziadek patrzy na niego, irokez wstaje i mówi: 
- Ku*wa, zaraz ci za*ebie, dziadzie, czego chcesz ode mnie?!
A dziadek na to: 
- Gdy miałem 13 lat uprawiałem sex z pawiem i nie wiem czy nie jesteś moim dzieckiem..                                                                                                                                                                                                                Przychodzi Jasiu do domu, patrzy, a tam rodzicie uprawiają sex, mama na tatusiu. Pyta: 
- Co robicie? 
Rodzicie odpowiadają:
- Robimy ci braciszka.
Na drugi dzień sytuacja się powtarza, tylko mamusia pod tatą, Jasiu znów pyta:
- Co robicie? 
- Siostrzyczkę - odpowiadają rodzicie.
Trzeci dzień sytuacja sie powtarza, tatuś ładuje mamie od tyłu. Jasiu wchodzi i mówi: 
- Ku*wa, pieska to ja nie chcę!                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
Wyciągają kobiety w polu marchewkę i nagle jedna krzyczy:
- Ta marchewka to jak kutas mojego męża!
Druga na to:
- Oooo, taki duży?
- Nie, taki brudny - odpowiada pierwsza.
                                                                                                                                                                                                             
Idzie Franek koło cmentarzy, patrzy, a tu Gienek du*czy na murku jakąś klientkę.
- Gienek, daj też po*upczyć.
- Spier***! Sam sobie wykop!
                                                                                                                                                                                             Mam kochanka! - żona.
- Zabiję pedała! - mąż.
- On nie jest pedałem!
- To najpierw wyr*cham, a później zabiję!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz