2017/10/12

kukiz sejm2.jpg              Paweł Kukiz ostro o Musze: Matka, która zostawia własne dzieci i idzie na Manifę, by domagać się bezproblemowej możliwości zarzynania trzymiesięcznej żywej istoty to …

kukiz sejm2.jpg
Byłem dziś w okolicach manifestacji za bezwarunkową możliwością aborcji. Pod hasłem „Moja vagina-moja broszka” występowała również pani, o której w załączonym linku…
— napisał na swoim profilu na facebooku Paweł Kukiz. I dodał.
Doprecyzuje dla niekumatych, którzy „nie widzą związku”… Otóż matka, która zostawia własne dzieci i idzie na Manifę by domagać się jeszcze na dodatek bezproblemowej, w zależności od jej „widzimisię”, możliwości zarzynania trzymiesięcznej żywej istoty to … Trudno mi znaleźć określenie..
Polityk jasno sprecyzował też swoje stanowisko.
I jeszcze jedno tylko a propos dzisiejszego #czarnyprotest … Powtarzam – nie jestem zwolennikiem całkowitego zakazu aborcji. Uważam, że powinna pozostać obecnie obowiązująca ustawa a jedyne, co wymagałoby modyfikacji to rozszerzenie zakazu aborcji na dzieci z syndromem Downa.
I już kończę. I ubolewam że sam dałem się wkręcić w temat, który ma za zadanie przykryć CETA, afery reprywatyzacyjne, nepotyzm w spółkach skarbu państwa, etc… I tak od lat. Jak jakieś afery (hazardowe czy misiewiczowe) to wali sie aborcją, zwiazkami partnerskimi i in vitro…. Amen.
źródło: wpolityce.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz