2020/02/14

Najpiękniejsze wierszyki na walentynki


Znalezione obrazy dla zapytania: serduszkaJesteś moim szczęściem,
wiarą i nadzieją,
światłem w mroku,
przyszłością,
powietrzem,
całym światem...
Bądź dla mnie
tym wszystkim już zawsze!

***

Z bliska i z daleka,
w smutku i radości,
nie zapomnij nigdy
o mojej miłości.

Twoja Walentynka

***

Żyję, by kochać,
Kocham, by żyć,
a Ty jesteś właśnie tym,
z którym chcę być.

***

Marzę tylko
o jednym chłopcu
On mi się w nocy śni...
A tym chłopcem jesteś Ty!

***

Nie wiem, czy myślisz o mnie
Nie wiem, czy w ogóle spotkamy się
Nie wiem, czy czujesz coś do mnie
Lecz wiem, że Kocham Cię!

***

Kochać nie znaczy o kimś marzyć,
Kochać nie znaczy o kimś śnić,
Kochać to znaczy komuś wierzyć,
Kochać to znaczy dla kogoś żyć…

***

Cóż Tobie imię moje powie? Nic.
Lecz gdy Ci będzie smutno,
wymów je szeptem jak niczyje.
I wiedz o tym, że jest serce,
w którym żyjesz.

***

Nie jestem ładna,
Lecz taka sobie
Lecz cóż ja zrobię,
Gdy kocham się w Tobie…

Moje serce cicho puka,
moje oko Ciebie szuka,
moje usta szepcą skromnie:
jeśli kochasz - napisz do mnie.

***

Jeśli zgadniesz kto to taki
to dostaniesz dwa buziaki.
Jeśli zgadniesz, że to ja
to dostaniesz jeszcze dwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz