2017/02/27

Zbigniew Stonoga poszukiwany listem gończym! 27.02.2017

Fot. WIkimedia
Czarne chmury zbierają się nad Zbigniewem Stonogą. Za przebywającym aktualnie poza granicami Polski kontrowersyjnym biznesmenem wysłano list gończy.
Zbigniew Stonoga, który co chwila wywołuje kontrowersje szeroko komentowane przez media, w ostatnim czasie otrzymał wezwanie do stawienia się w areszcie śledczym na stołecznej Białołęce. Zamiast stawić się w areszcie opublikował w sieci nagranie z Monte Carlo. Biznesmen zapowiedział, że nie zamierza iść do więzienia. „Po moim trupie” – podkreślał.„Wydano list gończy za mną jak za zbrodniarzem. Zobaczcie jak ekspresowo postępują w mojej sprawie. Władza nie lubi i nie toleruje prawdy w przestrzeni publicznej” – napisał na Facebooku Stonoga.
„Zobaczcie jak ekspresowo postępują w mojej sprawie. Władza nie lubi i nie toleruje prawdy w przestrzeni publicznej. Dlaczego Sąd Okręgowy w Warszawie chce narazić mnie na utratę życia? Przecież mają dokumenty wyprodukowane na ich potrzeby przez komunistycznych lekarzy z medycyny sądowej przy oczki, z treści których wynika, że wykonanie wobec mnie tej stalinosko orzeczonej kary jest możliwe tylko z zachowanie warunków bezpieczeństwa medycznego których nie posiada AŚ W-wa Białołęka. Czy zatem te dziady z PiS-u chcą mnie zamordować?” – skomentował Stonoga.
Do opublikowanego dziś postu, Stonoga załącza także zdjęcie pisma, jakie miał otrzymać z warszawskiego sądu.
Zbigniew Stonoga
7 godzin temu
Udostępnij by dowiedziało się o tym jak najwięcej ludzi.
Wydano list gończy za mną jak za zbrodniarzem.
Zobaczcie jak ekspresowo postępują w mojej sprawie....
Zobacz więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz