2017/02/28

Oszuści mają nowy sposób na wyłudzenie pieniędzy! Zobaczcie, zanim będzie za późno!

Złodzieje czają się wszędzie. Tym razem na cel wzięli właścicieli samochodów. Jeśli wsiądziecie do samochodu i po stronie pasażera, za wycieraczką zobaczycie wsadzony banknot, nie wychodźcie z samochodu! Oni tylko na to czekają!
Jedna z potencjalnych ofiar opisała to na swoim profilu. Złodzieje wykorzystują moment kiedy, ktoś zaciekawiony banknotem wysiada, żeby go wziąć i wtedy wskakują do auta. Banknot jest fałszywką, a samochodu odjeżdża razem ze złodziejem. To częsta praktyka pod supermarketami, kiedy ludzie pakują zakupy do bagażnika i dopiero wsiadają albo mają samochody zaparkowane tak, że idąc do niego nie widzą przedniej szyby. Nie dajcie się złapać!                                                                                                                                         W zeszły weekend byłam w sklepie Michaela W GRAVOIS BLUFFS PLAZA 141. Byłem na zakupach z mamą na świąteczne dekoracje na nasze pierwsze święta rodzinne drzewo. Zakończyliśmy na Michała i pojechałem do mojego samochodu, pożegnał się z moją mamą, zapasy, aby umieścić Eli do jego fotelik samochodowy i wrócić do domu. Zacząłem na 141, i zauważyłam, że to, co wydawało się być 100 dolarów siedząc pod moim wycieraczki. Bycie dedykowanego słuchaczem do bobby kości show, myślałam, że ktoś #pimpinjoy za to samotna matka zapasy z crabby malucha w czasie wakacji. To gdzie moja naiwność wszedł do gry. Zatrzymałem się na poboczu, żeby odzyskać ten cud pieniądze, że pojawił się w moim życiu w idealnym momencie. Rachunek został umieszczony pod wycieraczki, gdzie miała wyjść z samochodu, idź przed siebie, i weź ją (nie można po prostu otwórz okno). Otworzyłem rachunek, i to przeczytać coś podobnego do " ha, myślałeś, że to była prawdziwa prawda?" poszedłem do domu i przeczytać kilka artykułów w internecie o nowy program złodzieje samochodów wykorzystują do podjęcia pojazdów. Osoba, która umieszczona pieniądze na Twój samochód jest zazwyczaj w samochodzie obok Twojego. Kiedy zrobisz krok do przodu auta, skaczą do siedzenia kierowcy i zdjąć. Na szczęście, nie widzę tego " Bill, dopóki nie było już jazdy autostradą, i nikogo nie było, kiedy się zatrzymałem. Wszyscy bądźcie ostrożni i być mądry z Twoich działań. Bądź świadomy swojego otoczenia przez cały czas, a jeśli czujesz się nieswojo, poproś kogoś, żeby cię do samochodu. Uważaj na siebie. Nigdy nie sądziłem, że coś takiego się dzieje tutaj, a tym bardziej do mnie. Jestem wdzięczna, że nie widziała Bill początkowo lub mój samochód, z moim synem w środku, mogły być zrobione. Ktoś był na pewno obserwuje nas w tej chwili.                                                                                                                                                                                  This past weekend I was at the Michael's store in Gravois Bluffs Plaza off 141. I was out shopping with my mom for Christmas decorations for our first family Christmas tree. We wrapped up at Michael's and I headed to my car, said goodbye to my mom, wrestled to put Eli into his car seat and head back home. I began driving down 141 and noticed what looked to be a $100 bill sitting under my wiper blades. Being a dedicated listener to the Bobby Bones Show, I thought someone was #pimpinjoy for this single mom wrestling with a crabby toddler around the holidays. That's where my naivety came into play. I pulled over to the side of the road to retrieve this miracle money that came into my life at the perfect time. The bill was placed under the wipers where you had to get out of your car, walk around front, and grab it (you could not just roll down your window). I opened the bill, and it read something similar to "Ha you thought this was real didn't you?" I went home and read a few articles online about a new scheme carjackers are using to take vehicles. The person who placed the money on your car is usually in a car right next to yours. Once you step around the front of your car, they jump into the drivers seat and take off. Luckily, I didn't see this "bill" until I was already driving down the highway, and no one was around when I pulled over. Everyone just be careful and be smart with your actions. Be aware of your surroundings at all times, and if you feel uncomfortable, ask for someone to walk you to your car. Stay safe out there. I never thought of something like this happening around here, much less to me. I am grateful I did not see the bill initially or my car, with my son inside, could have been taken. Someone was definitely watching over us at that moment .                       

1 komentarz:

  1. Ostatnio moja córka wynajęła adwokata z kancelarii Chmurski i Trzebiatowski www.chmurski.com.pl/ - była zachwycona jego podejściem do sprawy!

    OdpowiedzUsuń