2017/11/28

Adam Andruszkiewicz swoją wypowiedzią z całą pewnością nie przypodobał się politykom Platformy Obywatelskiej. Nie ma się czemu dziwić.

Adam Andruszkiewicz swoją wypowiedzią z całą pewnością nie przypodobał się politykom Platformy Obywatelskiej. Nie ma się czemu dziwić.                                                                             Poseł koła Wolni i Solidarni Adam Andruszkiewicz zdecydował się skomentować ostatnią manifestację. Narodowcy postanowili powiesić na szubienicach zdjęcia tych polityków Platformy Obywatelskiej, którzy głosowali za przyjęciem rezolucji w Parlamencie Europejskim. Zobaczyliśmy więc Barbarę Kudrycką, Julię Piterę, Danutę Huebner, Różę Thun, Danutę Jazłowiecką oraz Michała Boniego.Znalezione obrazy dla zapytania Andruszkiewicz

Adam Andruszkiewicz całą akcję opisał następująco: „Symboliczne wieszanie zdjęć europosłów PO było głupie i niepotrzebne. Ich miejsce nie jest na szubienicy, ale przed Trybunałem Stanu. Mam nadzieję, że to nastąpi. Właśnie na to czekają Polacy, którzy codziennie pytają mnie kiedy Tusk czy Waltz zostaną osądzeni za swoje działania”.
Z jednej strony więc skrytykował manifestację, ale z drugiej strony zaznaczył, że faktycznie posłów Platformy należałoby ukarać.

Symboliczne wieszanie zdjęć europosłów PO było głupie i niepotrzebne. Ich miejsce nie jest na szubienicy, ale przed Trybunałem Stanu. Mam nadzieję, że to nastąpi. Właśnie na to czekają Polacy, którzy codziennie pytają mnie kiedy Tusk czy Waltz zostaną osądzeni za swoje działania.

17:26 - 27.11.2017              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz