2015/05/29

Dość wrzucania śmieci do sieci !!!!!!!!!!

 Moi  kochani  panie  i  panowie  ,  chłopcy  i  dziewczęta  czy  nie  uważacie  że  już  dość  wygłupów  i  chamskich  żartów  ??  Teraz  to  już  nic  nie  da  .  Trzeba   się  pogodzić  z  tym  co  jest  ,  przejść  nad  tym  do  porządku  dziennego  i  normalnie  żyć  .  Wszystko  tak  naprawdę  się  wyjaśni  po  jesiennych  wyborach  .  I  ja  mam  nadzieję  że  sytuacja  sprzed  lat  się  nie  powtórzy  bo  Kukiz   ma  więcej  rozumu  i  chce  udowodnić  że  Polak  może  żyć  lepiej  . Ale  wrzucanie  do  sieci  głupich  zdjęć  i  filmików  niepoważne  jest  .  Teraz  to  już  obrażacie  głowę  państwa  bo  to  już  nie  kandydat  na  prezydenta  ale  już  prezydent  .  Mi  też się  nie  uśmiecha  życie  w  państwie  kościelnym  ale  jak  moja  sytuacja  życiowa  ma  się  poprawić  to  już  jakoś  resztę  zniosę  .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          A  teraz  zupełnie  z  innej  beczki  .  Ludzie  czy  wam  się  podoba  to  co  ludzie  wrzucają  na  fb  ???  .  Bo  mnie  -  nie  .  Zupełnie  mnie  nie  obchodzi  co  kto  jadł  na  kolację  ,  kiedy  przyjedzie  czyjś  chłopak  ,  czy  to  że  ktoś  się  nawalił  i  zasnął  w parku  ,  co  jadł  na  obiad  i  czy  żona  zdradza  męża  czy  odwrotnie  albo  że  komuś  się  w  życiu  nie  wiedzie  i uważa  że  trzeba  się  tym  podzielić  z  całym światem  .  Za  przeproszeniem  ,  mnie  to  nie  obchodzi  nic  a  nic  . Ten  fb  to  teraz  plotkarsko  -  handlowy  jakiś  się  zrobił  ,  same  głupoty  i  pierdoły . Ja  zawsze  myślałam  że  to  domena  Naszej  Klasy  i  dlatego  nie  mam  tam  konta  .  Ale  jak  dalej  tak  będzie  usunę  w  diabły  to  konto  i  zostawię  tylko  Twittera  choć  nie  na  długo  bo  coś  mi  się  obiło  że  mają  go  zlikwidować  .  A  szkoda  .                                                                                                                                                                                              gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz