2015/05/30

Paweł Kukiz 40 min · Edytowany ·

Proszę, przeczytajcie ten zalinkowany artykuł. Porownajcie z moim wpisem-odpowiedzią panu Lisowi. Felieton, na który się powoływałem w swoim wcześniejszym wpisie na FB był NAJISTOTNIEJSZYM elementem odpowiedzi na atak pana Lisa. Adresu tegoż felietonu Zetka juz nie zamieściła....
Przeczytajcie również proszę mój komentarz pod "informacją" Zetki. Zwroćcie też uwage, jakie "ciepłe" zdjęcie Zetka umiesciła Emotikon smile.
Studenci dziennikarstwa - macie tu lekcje manipulacji (albo propagandy).
Zetka uznała mój wpis za "emocjonalny" podbarwiając tytuł odpowiednią fotą Emotikon smile. Nie pan Lis z "Kukizem antysemitą i szaleńcem" nie jest emocjonalny Emotikon smile. Emocjonalny jest Kukiz, który sie broni przed atakiem.
Obiecywałem Pani Monice Olejnik, że po długim milczeniu własnie jej udziele pierwszego wywiadu. I obietnicy chciałem dotrzymać. Słowo.
Ale raczej progu tej "tuby systemowej" nie przekroczę. Chyba, że publicznie wytłumaczy, dlaczego zabrakło miejsca na jeden link do felietonu.
Warszawskie salony, bawcie sie same.
P.S.
Ten wpis jest rzeczywiscie emocjonalny. Tamten poprzedni- dotyczacy Lisa- ze wzgledu na samego Lisa nie mogł byc emocjonalny. To była zwykła odpowiedź na bezpodstawny atak.
Paweł Kukiza na Facebooku kłóci się z Tomaszem Lisem.
WIADOMOSCI.RADIOZET.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz