2017/06/22

Korwin skompromitował kandydatkę na komisarza Komisji Europejskiej!        Marija Gabriel z Europejskiej Partii Ludowej ubiega się o stanowisko komisarza Komisji Europejskiej. Znany polski polityk – Janusz Korwin-Mikke zadał jej trzy pytania dotyczące zagadnienia mowy nienawiści.

„Kto będzie ustalał, co jest mową nienawiści? Czy jest mową nienawiści powiedzenie, że Żydzi usiłują opanować świat bankowy? Czy jest mową nienawiści powiedzenie, że należy nałożyć wielkie podatki na wielkie firmy kapitalistyczne? Czy jest mową nienawiści powiedzenie, że Rosja usiłuje zająć pół Europy? Pytam się: kto będzie to ustalał?” – zapytał Korwin.   Kobieta nie była w stanie udzielić konkretnej odpowiedzi, więc odpowiedziała ogólnikowo: „Jestem dumna, że mogę bronić równości kobiet i mężczyzn. (…) Mamy wartości, których chcemy bronić i tych wartości będę bronić do końca”.

Jednak polski europoseł nie dawał za wygraną: „Niestety nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Jestem znacznie starszy od pani, za komuny siedziałem ponad rok w więzieniu, m.in. za „głoszenie fałszywych informacji mogących wyrządzić istotną szkodę interesom Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej”. Tutaj zostałem ukarany grzywną 9 tys. euro za głoszenie informacji, która jest w każdym podręczniku psychologii na temat średniej inteligencji kobiet i mężczyzn, i co więcej, dowiedziałem się, że naruszam podstawowe, fundamentalne wartości Unii Europejskiej. Powstaje pytanie: kto będzie decydował, które informacje są fałszywe, a które są prawdziwe?”

             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz