2019/03/25

hahaaaaa

O trzeciej w nocy małżonka gracza komputerowego po cichutku wymknęła się z małżeńskiego łoża do sąsiedniego pokoju. Klawiaturą rozbiła 19-calowy płaski monitor, wszystkie płyty CD porysowała i podeptała swoimi pantoflami, pendraivy wyrzuciła do kibla . Młotkiem rozbiła dyski twarde, obudowę komputera wyrzuciła przez okno, a drukarkę utopiła w wannie. Potem wróciła do sypialni, do ciepłej pościeli i przytuliła się z miłością do boku swego nic nie podejrzewającego, śpiącego po ciężkiej pracy męża. Była przeświadczona, że już teraz cały wolny czas będzie przeznaczał na ich miłość. Zasnęła.... Do końca życia pozostały jej jeszcze niecałe cztery godziny.
30 Fajne Niefajne 13
Skomentuj (0)
Rechot nr: 2024 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


- Kochanie powiesz mi coś czułego?
- Sejsmograf
15 Fajne Niefajne 20
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1998 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Trzy kobiety, 30-latka, 40-latka i 50-latka spotykają się w barze i szukają rad na poprawienie swojego życia seksualnego. Wpadły na to, że ubiorą się w lateks i szpilki. Na drugi dzień spotykają się w barze i opowiadają jak poszło, zaczyna najmłodsza:
- U mnie świetnie. Mąż wrócił, zobaczył mnie, rzucił wszystko i w sypialni kochaliśmy się 2h.
Druga na to:
- U mnie też super, wprawdzie trochę krócej, ale dawno się tak nie kochaliśmy.
Trzecia siedzi cicho.
- No a u ciebie, Anka? Jak było, opowiadaj!
- Dajcie spokój, mój wpadł do domu, zobaczył mnie w lateksie z pejczem obok drzwi do sypialni i spytał: 'CO NA OBIAD, BATMANIE?!'
34 Fajne Niefajne 11
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1994 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Kilkanaście lat przed Wojną w Zatoce, amerykańska dziennikarka napisała reportaż o pozycji kobiet w Kuwejcie.
Zauważyła, że o niskim statusie kobiet świadczy, między innymi to, że zawsze idą trzy metry za swoim mężem.
Po wojnie wróciła do Kuwejtu i ku swemu zaskoczeniu, zauważyła zmianę.
Teraz kobiety zawsze chodziły przed swoimi mężami.
Zaciekawiona zagadnęła jedna parę:
- To wspaniale! Prawdziwa rewolucja! Czy to Ameryka wpłynęła na zmianę pozycji kobiet?
- Tak, z całą pewnością - odpowiedział mężczyzna.
- Och, z przyjemnością napiszę o tym artykuł. Czy mógłby mi pan wyjaśnić, co konkretnie spowodowało te zmianę?
- Miny.
22 Fajne Niefajne 5
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1991 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Elegancko ubraną panią zaczepia żebrak i prosi o pomoc finansową:
- Od kilku dni nic nie jadłem
- Mój Boże - wzdycha z zazdrością kobieta.
- Chciałabym mieć tak silną wolę.                                                                                                                                                                                                                                                                                     Pani Kowalska, żeby rozwód był z winy męża musimy na niego coś mieć. Czy maż pije?
- Nie, skąd, jakby tylko spróbował to ja bym mu....!
- Czy nie daje pieniędzy?
- Nie, absolutnie, oddaje wszystko co do grosza...już by mi tylko schował złotówkę to ja bym mu...
- A może bije Panią?
- K...wa , tylko by rękę podniósł, to ja bym go przez okno pogoniła...
- A co z wiernością?
- O! Tu go mamy! Drugie dziecko nie jest jego!
26 Fajne Niefajne 4
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1979 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Wraca żona do domu, wchodzi z torbą zakupów do pokoju, wykłada mężowi piwo, zakąski...
- A ty, kochanie, czemu meczu nie oglądasz? A może goloneczkę ci zrobić?
- Mocno?
- Nie bardzo. Reflektor, zderzak i maska.
29 Fajne Niefajne 9
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1940 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Rozmowa kwalifikacyjna :
- Napisała pani w CV że jest pani odpowiedzialna, proszę to uzasadnić...
- Poprzedni szef ciągle mi to powtarzał. Zawsze jak zdarzyło się coś złego, mówił 'to pani jest za to odpowiedzialna'
30 Fajne Niefajne 11
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1936 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Jak poznać, że twoja dziewczyna tyje?
Znowu zaczynasz zwracać uwagę na żonę.
16 Fajne Niefajne 35
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1935 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


- A co to za nowy Jurek w twoich kontaktach w telefonie?! Zadzwoniłam, a tam odebrała jakaś dziewczyna! Jak to wytłumaczysz?!
- Prosto. Telefon złapała kretynka, żeby zobaczyć co to za nowy Michał dzwoni do Jurka.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Kobiety naprawdę potrafią robić wiele rzeczy naraz.
Ostatnio widziałem taką, która jednocześnie:
- rozmawiała przez telefon
- malowała usta
- przelatywała przez przednią szybę swojego samochodu
25 Fajne Niefajne 15
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1902 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Mąż z żoną ogląda horror.
Nagle na ekranie pojawia się przerażająca, kobieca postać.
Żona wystraszona wykrzyknęła:
- O matko!!!
- Poznałaś, co?
117 Fajne Niefajne 10
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1875 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Mąż i żona jadą przez wieś samochodem. Nie odzywają się do siebie, bo są świeżo po kłótni. Nagle żona spostrzega stadko świń i pyta pogardliwie męża:
- Twoja rodzina?
- Tak, teściowie!                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Zawsze trzymamy się za ręce. Jak puszczę, to zaraz robi zakupy...



___________________


Wściekła żona wita w drzwiach męża, uwalanego szminką , cuchnącego alkoholem:
Mam nadzieję, że masz jakiś dobry powód, by zjawiać się w takim stanie o szóstej nad ranem?!
No śniadanie, ma się rozumieć...



___________________

Z punktu widzenia kobiet, mężczyźni mają dwie poważne wady: "To, że cały czas myślą o seksie i to, że robią co innego, niż myślą".





___________________



Wyciąg z konta - najbardziej pociągający zapach męski.





___________________

Burdelmama mówi do pracownicy:
Doszły mnie słuchy, że z poprzedniego burdelu wyrzucono cię za defraudację...
A bo zakochałam się w kliencie i darmo mu dawałam.


______________________


Męska pomyłka młodości: i czemu ja ją wtedy dmuchnąłem?
Żeńska pomyłka młodości: i czemu ja mu wtedy nie dałam?




_____________________


Bóg dał mężczyźnie dwie rzeczy odróżniające go od kobiety - penisa i mózg.
Potem pomyślał i zrobił w penisie dziurkę, żeby mózg się nie udusił...



______________



Moja dziewczyna jest jak komórka!
W jakim znaczeniu?
Jak nie mam pieniędzy, to też jest niedostępna...
22 Fajne Niefajne 11
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1477 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Gwiazda filmowa zgłasza na komisariacie kradzież.
- Co pani skradziono?
- Naszyjnik z pereł.
- Jak wyglądał?
- Jak prawdziwy!
23 Fajne Niefajne 5
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1382 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Koleżanka do koleżanki:
- Wczoraj we śnie ukazał mi się Mojżesz!
- Poważnie?
- Tak!. W dodatku budzę się rano, a rozstępy pozostały.
5 Fajne Niefajne 11
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1349 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Mąż wraca do domu i widzi, że żona pakuje walizke.
-Gdzie się wybierasz?
-Do Londynu. Przeczytałam, że za to, co ja tu robię za darmo, w Londynie dziewczyna dostaje 200 funtów !!!
Po chwili żona widzi, że i mąż się pakuje:
-A Ty gdzie?
-Ja też do Londynu. Chcę zobaczyć, jak tam przezyjesz za 400 funtów rocznie.
10 Fajne Niefajne 2
Skomentuj (0)
Rechot nr: 1315 - kategoria: O kobietach   autor: rechot


Podczas kłótni żona wykrzykuje z płaczem:
- Już lepiej bym zrobiła, gdybym wyszła za diabła!
- Niestety - wzdycha mąż - Małżeństwa między krewnymi są wzbronione.        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz